GEL KATIL BİZE :)

6 Temmuz 2011 Çarşamba

GEÇEN YAZ İÇİN TASARLADIĞIM ÇANTAM...

DENİZ GÜNEŞ VE MUTLU BALIKLARRR.....ALLAHIM BU NE GÜZEL GÜN BÖYLE....

tasarımlar uçuyor gözümün önünde....

balkonda bırakmıştım kestiğim keçeleri. 7 .katta olunca rüzgar alıp uçurdu hepsini... olsun
balkona düşenleri topladım da diğerleride rüzgara hediyem olsun ...

ay bu gece uyumasam olmaz mı o kadar çok şey var ki yapmak istediğim...

bu arada sürpriz için hazırlıklara devam....

hem içim içime sığmıyor anlatmak istiyorum, hem de tüm hazırlıklar bittikten sonra duyurayım istiyorum sizlere...

ama o kadar heyecanlıyım ki uykularım kaçıyor.

bu gün kocaman bir kargo aldım. işte bu da hazırlığın bir parçası...

eylül -ekim gibi gerçeğe dönüşecek kısmetse....

ama çoook çalışmam gerek...

bu defa başka...

şimdi hazırlanmalıyım.

duş ve föööön tabiki

akşama yeni evlerine taşınan bir çifte hayırlı olsuna gitmeliyiz. hediyelerini kendi ellerimle yaptım.

dubleks ve kocaman bir teras. ve o terasta çiğ köfte partisi....

ben sadece yeme kısmında etkin olacağım.

allahım teşekkür ederim ...

herşey için...

güzel bir yaz sizlerin olsun...

(bu arada bloğumu okuyup bana sitem edenler, hatta yetinmeyip telefonda fırça atanlar, sizi de seviyorum. hep ipek hep ipek diye kızmayın ya valla seviyorum hepinizi....)

ipeeeeeeeeeeeeekkkk gel artık yaaaa... kızım bu kadar yurt dışı yeter. gel güzel ülkemizi gezelim...kurabiyemi unutma bakkk...

hayat nimett nimet...

1 yorum: