GEL KATIL BİZE :)

28 Temmuz 2011 Perşembe

İŞTE BİR ADIM DAHA....TRT EKRANLARINDA KEÇE ŞAPKA TASARLADIM...

SEZEN HANIM cine 5 kanal binasında karşıladı bizi. misafirperverliği ve ilgisi için çok teşekkür ederim. yüksek enerjisi, heyecanı ve kıpır kıpır haliyle motivasyon örneğiydi...


bir yandan makyöz Melis hanım makyaj yaparken , diğer yandan saç ile ilgili düzeltmeler,
yaka mikrofonu, son hazırlıklar ve geri sayım son 10 saniye dediklerinde şöyle içim bi hoooop etti... bu heyecanı seviyorum. işte onu kaybettiğim an monotonlaşır herşey. hala bir ürün bittiğinde ona baktıkça hem şükrediyorum, hem heyecan duyuyorum...


burası konuk odası...çay kahve içtiğimiz, serinlediğimiz ve ön çalışmaları yaptığımız yer.


ve işte çekim anından bir kare....ahtapot gibi dolanarak yanıma sokulan kamera beni biraz ürkütmüş olsa da orada üretmek ayrı bir zevkti.


spikerimiz ZEYNEP KASIMLIOĞLU, eskilerin çocuk yıldızı ve şimdilerin dizi oyuncusu PARLA ŞENOL, kavak yelleri dizisindeki efenin annesi AYŞE ERBULAK, VE ben ELİF ŞAHİN çok keyifli bir programa imza attık...program bitiminde ürünlerden beğenilenler, program ekibine hediye edildi. mavi hasır şapkamız SEVİNÇ ERBULAK'IN kızı KAVİN 'e gitti.

özel araçla yenikapıya kadar bıraktılar beni.misafirperliği konusunda kanalı ayrıca tebrik ediyorum. defalarca yanımıza gelip bir ihtiyacınız var mı diye sordular.

ramazanda ya da bayram sonrası tekrar konuk etmek istediklerini söyleyerek uğurladılar...
farklı bir deneyim hoş bir anı oldu. aynı zamanda kültür bakanlığı için done toplamaya devam ediyorum ....



2 yorum:

  1. canım arkadaşım herzamanki dibi süpersin, programı seyredemediğim için çok üzüldüm :( olsun bidahaki sefere inş.başarılarının attarak devam etmesini diliyorum seni çok seviyorum RABBİM herzaman yarve yardımcın olsun inş sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  2. canım benim.çok teşekkür ederim. dualarına canı yürekten katılıyorum. çok seviyorum seni....görüşelim en kısa zamanda ... ayrı kaldık epeydir.

    YanıtlaSil