GEL KATIL BİZE :)

1 Ağustos 2011 Pazartesi

BEN TEŞEKKÜR EDERİM :))

BİR SÜRE ÖNCE FARUK SARAÇ TASARIM MESLEK YÜKSEK OKULUNA DAVET EDİLDİM.bu defa konu ders değil bir kahveydi bahane. uzun bir sohbete imza attık. ALİ BEY ben ve GÜZİDE HANIM....o kadar keyifli bir sohbetti ki orada olmanız gerekir anlatması imkansız. genelde dışarıdan bakanlar ciddi ELİF HOCA tarafımı bilirler. onlarda öyle olduğumu düşünüyorlarmış. sohbetin son noktasında yanlarından ayrılırken itiraf ettiler bunu...

faruk saraçta verdiğim konferansta sergilediğim ciddi tavır böyle düşünmelerine neden olmuş sanırım.
o gün öyle çok güldük ki....
güzide hanım ben oradan ayrıldıktan sonra da gülümsemeye devam etmiş gün boyu. ertesi gün beni arayıp, bu gün hakkında bir yazı yazmak istiyorum sayfamda dedi.müsadenizle diye ekledi.

memnuniyetle dedim.

işte yazıyı sizlerle paylaşıyorum.
gülümsemek hayata çok güzel.
ama gülümsetmek daha özel bişey.....
yazıyı okuyabilmeniz için fotoğrafın üzerine bir tık lütfen :))) bu yazı beni çok mutlu etti. kaleminize sağlık Güzide Hanım.....

4 yorum:

  1. Ne güzel.Sevenlerin bol olsun.
    Hayırlı Ramazanlar:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler gönül çelen.amin inşallah. art niyetsiz ve mutlulukla bakıyorum hayata.insan gönlüne yük etmemeli hiçbirşeyi... hepimize hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  3. başarılarınızın devamını dilerim. Gmail hesabınıza bakar mısınız? Size mail gönderdim. Duru

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim duru hanım. dileyen ve hayal kuran herkesin yolu açık olsun.

    YanıtlaSil