GEL KATIL BİZE :)

25 Ağustos 2011 Perşembe

BURSA BASININDA ES TASARIM...MUTLULUĞUMU SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM

Bir kaç hafta önce TRT nin OKUL kanalında ANNE_ÇOCUK programına konuk olmuş ve bunu sizlerle paylaşmıştım.
çarşamba sabahı gelen bir telefonla dergideki haberi duydum. koşarak aldım marketten.
sevindim...çabamın ve emeklerimin takdir görmesine, yer verilmesine sevindim...
ve bunu sizinle paylaşmak istedim...


burada hiç tanımadığımız insanlarla duygularımızı, gözlemlerimizi, heyecanlarımızı, hayatımızı soframızı, mutluluğumuzu, üzüntülerimizi paylaşıyoruz.
tanışıyoruz...
yeni dostluklar kuruyoruz...
sabahları heyecanla açıyorum inanın.

yorumlarınızı okumaktan,

paylaştıklarınızı izlemekten,
sizlerle iletişim içinde olmaktan çok mutluyum.

her bırakılan yorumun insanı nasıl mutlu ettiğini hepimiz biliyoruz...
iyi ki böyle bir iletişim ağımız var...

sevgiyle kalın...:))

16 yorum:

  1. harikasın, tebrikler, başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim noblesse...
    bende senin izleyicin olmayı başardım sonunda...

    YanıtlaSil
  3. Canım benim ne hoş bir anı olmuş ve tabiki takdir görmek , kıymet bilinmekte ayrı bir keyif olsa gerek . Devamı gelsin inşş

    YanıtlaSil
  4. hepimiz için güzel şeyler olur inşallah. bende yakından takipteyim sizi...
    atölyemania hayırlı olsun. son yaptığınız mutfak setlerine bittim. ama zeinepuu yenileri gelecek dedi beklemedeyim...
    ellerinize sağlık...
    harika şeyler yapıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim.Başarılarınız ve mutluluğunuz umarım daim olur :)

    YanıtlaSil
  6. amin aysun inşallah...
    hepimiz için aynı dileklerle... sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bi haber bu başarılarınızın devamını dilerim..

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Başarılarının devamını dilerim.paylaşmak gerçekten çok güzel,böylelikle çok güzel dostluklar kurulabiliyor,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Super bir haber,tebrikler canim ^^

    YanıtlaSil
  10. semacım hoşgeldin. teşekkür ederim. benden de sana kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. evet özlems paylaşmak çok güzel. sıcacık dostluklar kuruyor insan. farklı hayatları okuyor, birbirimize destek oluyor, fikirler veriyoruz...
    burada olmayı seviyorum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ferah feza nerelerdesin pembe kirpiklim...
    tebriğin için teşekkürler canııııımmm. çok ara verme merak ediyorum seni...soğuklar başladı mı?

    YanıtlaSil
  13. Artık yapıyorum...:) Çok uğraştım ama... Neyse bloguma kattığın yeni renk için teşekkür ederim...Hoşgeldin... Bende çok yeniyim...

    YanıtlaSil
  14. ayyyy yaşasın bloğumun birde uğurböceği oldu...
    sende hoşgeldiiiin. yorum yazabilmene sevindim...

    YanıtlaSil
  15. uğurböceğimsin sevgili gülümse de yorum yazamıyormuş bana nasıl yaptığını anlatırsan belki onun içinde faydalı olur

    YanıtlaSil