GEL KATIL BİZE :)

31 Ağustos 2011 Çarşamba

ve HİGH LİFE DERGİSİ DE BU AY BİZE YER VERMİŞ....



 İŞTE bu da bursanın en çok okunan magazin dergilerinden HİGH LİFE...burada da yer verilmiş olmasına çok sevindim.
haber içeriği itibari ile aynı.
ama memnun edici...
yaptıklarımın farkediliyor olması,
haber değeri taşıyor olması çok sevindirici...

 eylül sayısı...



                                                   fotoğrafı büyütmek ve okumak için lütfen üzerine tık tık...


kültür bakanlığı için gerekli doneler bir bir toplanıyor.
son bir hamle kaldı yapılacak...
sıra ona geldi...
:)))
ayrıntılara girmiyorum hiç...
süprizi kaçmasın...

8 yorum:

  1. O halde ilk tebrik yorumu benden .) Görünce sevindim senin adına, çok iyi olmuş. Umarım bir gün benim de bu tür dergilere çıkmam dileği ile diyelim ehe.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiiiim.
    valla ilk tebrik hakikaten...
    inşallah dileyen, çaba harcayan herkesin herşey gönlünce olsun...kaçıkturuncu...

    YanıtlaSil
  3. bu ne ilk ne de son olucak gibi hayranlıkla takip ediyoruz,yeni öykülerini dört gözle bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim sgonullu...
    inşallah sonu gelmeyen bir hikaye olur...
    hep mutlu hep daha ileriye...
    ben sadece çalışıyorum.
    kimsenin emeğinde, kazancında, şanında şöhretinde gözüm yok...
    kendi halinde , kendini oyalayan bir kulum işte...
    sadece iyi şeylerde iz bırakmak istiyorum hepsi bu...
    devamı gelecek...yakında...

    YanıtlaSil
  5. ay canım harikasın ya :) tebrikler

    YanıtlaSil
  6. tubitos teşekkürler...
    ben de 11 de aldım dergileri. 10 -30 da haberim oldu yayınlandığından...
    benimle sevincimi paylaştığınız için çok teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  7. eeee artık bayram da bitti...
    şimdi üretime devam...
    çalışma zamanı geldi...
    en iyisi ben kendimi atölyeme kilitliyeyim bi süre....

    YanıtlaSil
  8. dün geceden beri canım ev baklavası istiyor. ama hazır satılan ev baklavalarından değil. hani köylerde yaparlar ya söyle 235678 kat falan...yüksek baklava...
    evde , elde açılmış,
    arası boooool cevizli....
    en iyisi pazar sabahı cumalıkızıkta kahvaltıya gitmeli...
    kimin kapısını çalsam verirler heralde bir dilim baklava...
    5 kapı çalsam doyarım :)))

    YanıtlaSil