GEL KATIL BİZE :)

2 Eylül 2011 Cuma

BURSA PARK MAGAZİN DERGİSİ EYLÜL SAYISINDA DA ELİF ŞAHİN:))





 Park magazin dergisi daha önce de ,
DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE
BURSA'NIN BAŞARILI 10 İŞ KADINI ARASINDA SEÇMİŞTİ BENİ...

o zaman çok büyük bir süpriz olmuştu benim için.
atölyeme gelip , kocaman şemsiye gibi siyah aletlerle, kocaman ışık sistemleri ile özel bir çekim gerçekleştirmiştik...

bu akşam bu yayından haberim oldu.
bayram üstüne bayram oldu benim için.

çok sevindim.

geçen yıl müfettiş geldiğinde (her öğretmen gibi biraz tedirgin olmuştum)
ama biri benim faaliyetlerimi fısıldamış olmalı ki...
müfettiş bey bana ;

kim olduğunu  ve nasıl işlere imza attığını biliyorum elif hocam.
müdürünüze de söyledim elinde cevher gibi öğretmenler var , kıymetini bil dedim ....
demişti.

ben o zaman toplam kalite ile ilgili faaliyetlerimi kastettiğini düşünmüştüm...
sonra müdür bey beni çağırıp ,

hoca hanım senin elin baya becerikliymiş , nasıl bişey bu uğraştığın???
okulda bunun kursunu açar mısın 


dediğinde anladım keçeden bahsettiğini...

hiç soramadım ne müdür beye ne de müfettiş beye nereden duyduklarını...

ama çok mutlu olmuştum...

bu sayıda park magazin dergisi yine tam sayfa yer vermiş bana...
tüm ekibin ellerine sağlık..
ve tabiki kocaman teşekkür ediyorum.
bunlar benim takdir, teşekkür belgelerim gibi...
çalışmaya , üretmeye nasıl teşvik ettiğini anlatamam size..



YORUMLARINIZI BEKLİYORUUUUUMMM

10 yorum:

  1. gülümse teşekkürler :) inşallah hedefime doğru doğru adımlarla ilerlemeye devam ederim...

    YanıtlaSil
  2. öykü hoşgeldin. dinlenerek geldin umarım...
    teşekkür ederim.
    desteğiniz benim için önemli...

    YanıtlaSil
  3. Tebirik ederim tüm bu çalışmaların bize onur ve furur verir. ben de Tire4liyim.. 1968'den beri de İstanbul'da yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  4. anlamıştım oralardan olduğunuzu aile fotoğrafınızdan :))
    teşekkür ederim ayrıca...

    YanıtlaSil
  5. hazalcım beni EN CAN BLOGGER seçmiş :)))))))))
    çok sevindim çooook bu kategoriye seçildiğim için...

    YanıtlaSil
  6. bak ayşe;
    günlerdir sizin köye gitmenin heyecanı ile dolanıyorum ortalıkta...
    karışık kızartma derken ağzımın suyu akıyor artık.
    hani yer ocağında kara tavada...
    odun ateşinde...patates, kabak, patlıcan, havuç, köfte,
    üzerine booooooool domatesli, sarımsaklı sossss....

    yanına ayran...

    birde sıcacık köy ekmeği...hani şu kabuğu kalıııın olanlardan...
    dün gece karışık kızarma diye diye uykum kaçtı inan ki...
    bir de baklava getirsene be ayşeeee...

    bak annenin ellerinden kaçbin kere isterse öperim.
    ama bana accık baklava verin be nolurrr....
    salı izin günün biliyorum valla kapıda beklerim bak...
    salı günü gidelim. atlas köy, kadriye köyü gezelim ...
    kızarma yoksa gelmem haberin ola....

    YanıtlaSil