GEL KATIL BİZE :)

19 Eylül 2011 Pazartesi

İLK DERS VE ELİF ÖĞRETMEN :))

 GECE HİÇ UYUYAMADIM BİLİYOR MUSUNUZ?
çok heyecanlıydım.
dön o yana, dön bu yana...
yok olmadı bi türlü dalamadım.
sabahın ,
ilk dersin heyecanını taşımak ,
ilkokul çocukları gibi heveslenmek,
mutluluk ve heyecanın karışmış hali...

sabah hemen giysi dolabının başına geçtim.
dedim ya bu gün hoca hanım modunda olmalıyım diye...

ceket vazgeçilmezim benim.

işte böyle çıktım evden.
okula vardığımda ,
öğrenciler gülüyor, öğretmenler gülüyor.
veliler heyecanlı.

gözler üzerimizde.

veliler inceliyor, soruyor birbirine öğretmenleri...

biz sınıflarımızın başında bekliyoruz.

sonra ilk ders

heyecanlıydım.
ders programımda 7. sınıflar vardı ilk derste.
geçen yıldan tanışıyoruz tabiii...

sınıfa girdim
ooooooooooooooo
sesleri...
şımarıklar sizi dedim.
iltifatların bini bi para...
daha durun...daha not dönemine çok var...

hepinizin burnu uzadı pinokyolar siziiii
dedim...

iki ders sonunda iki ders boşluğum vardı.
evi aradım ayten ablam hazırlamış kahvaltıyı...
koşarak eve geldim.
söylemesi ayıp evimle okulum karşı karşıya da...:))

balkonda okula karşı bi kahvaltı.
zil çalarken gittim okula.
son iki ders 6. sınıflara.
yeni tanıştık.
ama tedirginler...
alışırız bir kaç ders sonra...

sonra ASİL PAŞAMı
okuluna götürmek için çıktım.
annem canım...heyecanlıydı.
dua etti.
hayırlı bir yıl diledi.
yeni cicilerini giydi...
bindik arabamıza ve okul...
ayyy arkadaşlarıyla ne özleşmişler...
ama sohbet şu:

sen gta oyununda kacıncı level desin???
ve benzeri...
erkekler işte...
tatil nasıldı falan yok...

sıraya girdiler.
öğretmenleri geldi.
iyi bir yıl dilekleri ile sınıfa çıktılar...
bende geldim size sıcak haberleri yetiştirmeye...
kursum var malum...

birinci mesai bitti.
sabahtan bu yana neler sığdırdık...
şimdi kurs zamanı...
yani ikinci mesai...

sabah ipeğim her zamanki inceliği ile iyi dileklerini sunmuş elif hocaya...
mesajı gülümsetti beni...

en şık öğretmen kesin sen olmuşsundur yazmış dileklerinin sonuna...
şımartıyor beni...
güzel bakan güzel görürmüş kuzuuuuu...

hala enerjim tavan yapmış devam ediyor.
dileğim tüm yıl sürmesi...

şimdi keçe zamanı...

minikkuşuma özel bişey çalışıcam ben...

çünkü nesnelerin ruhu olduğuna inanan ender insanlardan...

hemde kimsede olmayan bişey...süprizzzzz......

23 yorum:

  1. Hayırlı olsun, çook güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  2. ben ceketin o detayına takıldım kaldım çok hoş görünüyo =)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler baharcım...inşallah öyle olur...hepimiz için...

    YanıtlaSil
  4. alice ceketin detayı benim tasarımım.
    işte o ve ona benzer yüzlerce ürün yapıyorum..
    kemerler, taçlar, tokalar,yakalar,çantalar...aklına gelebilecek herşey...beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil
  5. hayırlısın olsun,
    öğrencileri dedikleri kadar şıksınız. özellikle ceket

    YanıtlaSil
  6. elif- kayra teşekkürler...
    kendi tarzımı kendim yaratıp ,oraya buraya takıştırıyorum işte.
    kendi işimin mankenliği gibi düşün.
    üretim de benden , sunum da...
    beğeniliyorsa ne ala...seviniyorum bu yorumlara...

    bir öğretmen arkadaşım bana der ki...
    elifçim ille bi yerlerine bişeyler kondurmazsan, ya da sallandırmazsan evden çıkamıyorsun değil mi... der.

    aksesuarları seviyorum...
    hayal gücümle böyle mutluyuz...
    teşekkürler tekrar...

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun yeni ders yılı, heyecanını ne güzel paylaşmışsın.
    Ceketin detayı çok hoş, tam yerinde bir kombin olmuş

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Çok güsel bir eğitim-öğretim yılı olsun inşallah ikimis içinde, ben yarın başlıycam, bugün boş günüm:)Bu gece de bana uyku yok sanırım, sewgiler:)


    Farfalle's Blog

    YanıtlaSil
  9. yeni ders yılın hayırlı olsun canım. ceket yakana bayıldım, yine döktürmüşsün valla ellerine saglık ;) sacların da böyle çok yakışıyo sana!

    http://minikkus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Yeni ders yilin hayirli olsun canim...

    YanıtlaSil
  11. vallahi billahi bu saç sana çok yakışıyor elifcim,yine çok güzel ve şık olmuşsun...

    YanıtlaSil
  12. denizcim teşekkür ederim heyecanımı paylaştığın için...kombin yerini bulmuş diyorsun yani :)))
    e sevindim o zaman..

    YanıtlaSil
  13. farfalle sana da hayırlı olsun yeni öğretim yılın.
    boş günün var yani...
    şanslısın...
    bizde nerde.....

    YanıtlaSil
  14. minikkuşum...
    ceketi beğenmene sevindim.
    saçlara ondan daha çok sevindim.
    teşekkür ederim.
    senin cicin yakında elinde olur...

    YanıtlaSil
  15. nesliname teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  16. gülümse teşekkürler. herkesin aynı fikirde olması ne güzelmiş.
    uzatmam artık valla...
    ama hep fön mecburen...
    şıklık konusunda da teşekkürler...
    ay ne mutlu bana...

    YanıtlaSil
  17. başarılar diliyorum...
    çok zor bir o kadar da kutsal bir mesleğiniz var...

    YanıtlaSil
  18. darkolivee teşekkür ederim başarı dileklerin için.
    zor gerçekten.
    sevmeyen asla yapamaz...çocukları sevmek lazım.
    ama manevi yönü paha biçilemez inanın...

    YanıtlaSil
  19. Vay :) yeni eğitim-öğretim yılında başarılar diliyorum şeker öğretmen :) bol bol kulak çekmen dileği ile ahaha.

    Bu arada çok şık görünüyorsun, beyaz ve siyah çok yakışmış :) eh bide gülücük olduğu anda bu iş tamamen tatlılığa dökülüyor .)))

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Yeni eğitim,öğretim yılı hayırlı olsun canım...
    Bence de okuldaki,en şık en zarif öğretmen sen olmalısın :))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. KAÇIKTURUNCU TEŞEKKÜR EDERİM.kulak çekmek yok...ürkütmeyelim yavruları.
    beyaz ve siyah demişsin ama değil.
    lacivert ve beyaz olacak.
    şimdi tatlı ve şık bir öğretmensin diyorsun yani...teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  22. zelihacım teşekkürler. amin inşallah...
    oyyyy iltifatına ayrıca öpücük...en kocamanından...
    benden de sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. sana ve tüm eğitimcilere, öğrencilere, velilere...herkese herkese hayırlı ve uğurlu olsun yeni dönem

    sağlıkla...

    YanıtlaSil