GEL KATIL BİZE :)

30 Eylül 2011 Cuma

MİNİKKUŞUM KOCAMAAAAAN TEŞEKKÜR ETMİŞ. PAYLAŞMAK İSTEDİM...

ŞU blog alemine gireli 3 seneyi geçti...bir sürü arkadaşım oldu yüzünü hiç görmeden gönül bağı kurduğumuz...
takip ettiğim , hayatlarına dair bir sürü şeyi bildiğim,derdini , sevincini paylaştığım...
bazen yerini yurdunu bilip te yanına gitmek istediğim, sarılıvermek istediğim arkadaşlarım oldu.

son dönemde sıcacık kişiliği, ilginç fotoğraf detaylarına, renklerine, dünyasına, kızına sevgisine hayran olduğum,
mutlu, güler yüzlü, objektifle dost minikkuş ile sıkı bir bağ kurduk.
saks mavisi  bizi yakınlaştırdı sanki :))
nerede saks bişey görse bana mail attı üşenmeden...

hasır bileziğini bulduğu gün,
çiçekli bebekli rengarenk kolyesini taktığı gün,
fırfırlı bişey giydiğinde, püsküllü bir şey taktığında ,
sağa sola sallamaktan aldığı zevk,
nesnelere yüklediği anlam o kadar aynıydı ki benim heyecanlarımla...
kendim gibi birini bulmuş olmaktan çoook mutlu olmuştum...
hele o gölge oyunları yaptığı post var ya çok ilgi çekiciydi...
ve ben her gün bakar oldum  bloğuna...

sonra yakaların ilk değişik denemesi geldi aklıma.
bunu ilk kendime değil de minikkuşa yapmalıyım diye geçti içimden...
çünkü çok güzel taşıyor aksesuarları...
aksesuarların bu kadar yakıştığı bir diğer kişi de wear a smile ...
onunda bilekliklerine bayılıyorum...

minikkuşa istediği renklerde bir yaka yapıp gönderdim.
mutluluğu beni kat ve kat mutlu etti...
kutuyu açtığı andaki ifadelerini merak ederim hep insanların.
o yüzden de verdiğim hediyelerin benim yanımda açılmasını isterim çoğunlukla...
çünkü ilk ifade gerçek olandır...

minikkuşum ince düşünüp hepsini fotoğraflamış ve bir post hazırlamış....

beni de KEÇE PERİSİ ilan etmiş...
pek bi sevdim ben bu peri kelimesini...
yeni projeme isim bile olur vallahi...

KEÇE PERİLİÇE....

SİZLERDE MİNİKKUŞUN HAZIRLADIĞI POSTU ZİYARET ETMEK İSTERSENİZ...buraya tık tık

12 yorum:

  1. yaa harika görünüyor tatlım, bende istiyorum bendeeee :))

    www.dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. duju....:)))

    renk söyle sendeee....

    YanıtlaSil
  3. duju son postunda öpmüşsün herkesi...bende isterimmmm...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. canım benim ne güzel de anlatmışsın beni ^.^ sana bu kadar uzakta olmama ragmen kalben bu kadar yakın oldugum icin mutluyum kuzum, eline emegine saglık tekrar.. öper kucaklar sarılırım sana:)

    YanıtlaSil
  6. ben çok beğendim bi de burdan söyliyim ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  7. öpücük öpücük mwwwaaahhhhh :D

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim canım, ne kadar incesin! :))
    minikkuş gerçekten aksesuarları çok güzel kullanıyor, yaptığın yaka da şahane olmuş, ona çok yakışacağından eminim.. ellerine sağlık tatlım..:)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  9. Minikkuş da görüp, yazdığım gibi, ben de bayıldım bu kolye yakaya, ne kadar zarif, ne kadar güzel yapmışsın, ellerine sağlık.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. wear a smile
    ben de bu gün bir bileklik aldım kendime...sende çok şık durduğunu düşündüğüm için ilk denemem...
    esin kaynağım oldun...
    güzel düşüncelerin için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. deniz merhaba...
    bloğuna bende geldim...
    tarzın ve yazıların çok hoş.. özellikle pera da ki post harika...
    yakayı beğenmene sevindim...
    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil