GEL KATIL BİZE :)

27 Ekim 2011 Perşembe

BU DOĞUM GÜNÜMDE KAÇ PASTA KESTİM, KAÇ MUM ÜFLEDİM SAYAMADIM İNANIN...HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM...

bu yıl doğum günüm çok renkli ve bol kutlamalıydı.
çoğu da süpriz kutlamalardı.
yanımda görmek istediğim herkes bir şekilde yanımdaydı.
sevdiklerim kendilerini en güzel ifade ettikleri şekliyle kutladılar ve sevgilerini dile getirdiler.
olmak istediğim yerde, olmak istediğim kişilerle birlikteydim.
bu denli önemsenmek, bu denli düşünülmek,
ve sevdiklerimin beni mutlu etme çabası beni çok duygulandırdı.
buradan yazan tüm arkadaşlarıma,
arayan, yanımda olan herkese sonsuz teşekkür ediyorum...
şimdi sadece 2 kutlamayı paylaşıyorum...
devamı var...
ama bir sonraki posta saklıyorum...
benim için iyi dileklerde bulunan,
günüme bir şekilde dahil olan,
beni yalnız bırakmayan herkesle ,
bir şekilde yollarımız kesiştiği için 
şükrediyorum.
böyle bir aileye sahip olduğum için,
sevgiye doyurulduğum için,
daima yanımda, arkamda bana her anlamda destek oldukları için çok şanslıyım...
ve işte objektife yansıyanlar.


 kırmızı şarap eşliğinde loş bir akşam yemeği....ve süpriz pasta...


 pastamı doğum günümü kutlayan  herkesle paylaşıyorum buradan....

                                                           evin erkeklerinin süpriziydi....

 oğlum en güzel dilekleri ile kutladı. hemde defalarca.bir gün önce , bir gün sonra, ve o gün....anne dilek tut ama kimseye söyleme yoksa olmaz....:))

 ve nezaketen konmuş 3 mum söneeerrrr....her mum 10 yıla tekabül etsede yaşıma yetmedi...



BU DA İKİNCİ KUTLAMA.......ANNEMLERDE......



 hadi Elif bekliyoruz diyen bir telefon...
6 dakikada annemdeyiz...

hazırlıklar yapılmış,
lambalar söndü...
mutfakta bir telaş...

İYKİ DOĞDUUUN ELLİİİİFFFFF

yandık bu defa mumlar çoook.
asil yine dilekler diletti...

 sonrası gırgır şamata...
kahkahaların havada uçuştuğu bir gece...
gecenin güldürü kahramanı kardeşim tabiii...

 şımarık işte....
doğru durduğu bir foto yok...

 bu da hayal gücünün ne kadar geniş olduğunun göstergesi...
bacağımı gitar yapıp,
elif dedim beeee dedim şarkısı  pardon türküsü söylüyor.
tabi ben bacağımı kurtarma çabasındayım...

 burada fotoğraf flu ama yinede koymak istedim.
annem benim yanağımı sıkıyor.
seviyor yani...:))
kardeşimde annemin yanağını...
öyle ailece saadet içinde sevgilerimizi sunuyoruz.
çok eğlenceli bir aileyiz çoook.

 bu küçük hanım yeğenim.
abimin kızı baharımız...
asil kaptırmış kendini eller havada oynuyor...
işte beni kocaman saran bu bey benim abim...aramızda en ağırbaşlı, en beyfendi O dur...ama güven verir...

 anne ve baba yavru kartalın kanatları altında...

 bunlar hediyelerim...sadece bir kısmı...

doğum günü sabahımda kargodan gelen telefonla merak içinde koştum kargo şirketine.
kocaman bir koli bekliyorum aslında...
keçe gelecek bana diye...

kadına tarif ederken ,
küçük kolilere bakmayın hiç. büyük bir kargo bekliyorum diyorum.
görevli bayan arıyor  ama yok...
sonra görevli beyden yardım istiyor...
beyfendi kargoyu buluyor.
bir bakıyorum beklediğim kargo bu değil.

sonra dannnnkkkk ediyor...

İPEEEEKKKK....:))))

Heyecanla oracıkta açıyorum hediyelerimi...
aç aç bitmiyor ki...

her hediyede bir not...
en güzel kısmı da bu sanırım...

herşey  o kadar ince düşünülmüş ki...
hele yazdıkları o kadar duygulandırdı ki beni...

iyi ki var,
iyi ki bu kadar canım oldu...
günün ilk süprizi yine ipekti...

daha hediyeler var ama bazıları özel :))
onları  kombinledikçe göreceksiniz...




bunlar okula gelen çiçeklerim...
teşekkürlerimi sunuyorum evin nazik beylerine...

14 yorum:

  1. Ne kadar güzel kutlamalar, ne kadar sıcak fotoğraflar,sevgi dolu, bayıldım, resmen mutlu oldum okurken. Doğum günün kutlu olsun, hep böyle birlikte ve mutlu olun ailece inşallah. Kocaman öpüyorum seni. Ben de akrebim bu arada, benimki de pazar günü :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Dogumgünün kutlu olsun sekerim : ) Cok hosuma gitti fotolar, hepsi enerji dolu ve cok sicak, ayrica saclarin coooook güzel görünüyor, daha nice yillara öptümöptüm : )

    YanıtlaSil
  3. heyyy çok şeker bir ailesinizz mutluluğunuz daimi olsunn :) yüzümde tebessümle okudum postunu evet abi rahat durmuyor :)) sen ve saçların çok güzel görünüyorsunuz her zamanki gibi hocam:) Asil tam bir Asil! ;) tekrar kutluyorum nice yıllara Elif ablammm hep bizlerle ol inşAllah.. =) öpüyoruummm..

    YanıtlaSil
  4. Mutluluğunuz, sevinciniz, heyecanınız satırlarınıza ve fotolarınıza da yansımış..Allah daim etsin inşallah..Tekrar doğum gününüzü kutluyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. güzel ailenle birlikte nice nice yaşlar göresin inşallah canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel mutlu bi aile :) Allahım daim etsin mutluluğunuzu ♥

    YanıtlaSil
  7. ayyy ne güzel fotoğraflar canım bunlar yaa iyiki doğduuuun :)

    YanıtlaSil
  8. DENİZCİM TEŞEKKÜR EDERİM...YARIN DA SENİN DOĞUM GÜNÜN GÜZEL AKREP...ŞİMDİDEN KUTLUYORUM CANIM.
    DÜN GECE ARKADAŞLARIN İLE OLAN KUTLAMAN UMARIM RENKLİ VE MUTLU GEÇMİŞTİR. ÖPÜYORUM KOCAMAAAANNN...

    YanıtlaSil
  9. viva teşekkürler...
    fotolar ne kadar sıcaksa o ortam da o kadar sıcaktı inan ki...
    baba kucağı işte...
    saçlarım için yorumlarına teşekkür ediyorum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. sed canım ne güzel şeyler yazmışsın...
    teşekkür ederim.
    inşallah sende tüm özel günlerini olmak istediğinin yanında kutlarsın. allah sizi tez zamanda kavuştursun canım...

    YanıtlaSil
  11. gülümse canım amiiiin...hepimiz için inşallah...
    sende çoook güzel günler göresin...

    YanıtlaSil
  12. essu amiiin....teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  13. tubitos...canııımmm teşekkür ederim...
    sizde iyi ki doğdunuz, iyi ki varsınız...

    YanıtlaSil