GEL KATIL BİZE :)

3 Ekim 2011 Pazartesi

CANLI YAYIN ...SAKİN VE POZİTİFTİ HERŞEY...

 yayın bitti....
telefonumda mesajlar birikmiş yayın boyunca...
oysa pek haber vermedim kanalı ve saatini...
tesadüfen izleyen bir çok arkadaşım mesaj göndermiş...
yayın bitiminde kendimi bir kahve ile ödüllendirdim yine...

akşamın güneşi okşarcasına son dansını yapıyordu nesneler üzerinde...
beni de kattı içine...
gün batımı ...
en sevdiğim haliyle bana göz mü kırpıyor ne...

 bir yanda pişen pizzaların kokusu,
diğer yanda enfes bir müzik ziyafeti...

 geri sayan kameramanlar...10-9-8-7-......

bende tatlı bir heyecan...:))

 ve program ...
sanki öyle kahve içmeye davet edilmişim de ,
başbaşa sohbet ediyormuşuz gibi...
keyifliydi...


ezgicimmmm....
ilk canlı sunduğu programı hatırlarım...
öyle neşeli ,sevecen ve içtendir ki...
program süresince tekrarladı durdu...
yine gelmeye söz ver diye...

ben de büyük keyif aldım...
arayan ,
güzel dileklerini ileten, mesaj gönderen, buradan yazan herkese çok teşekkür ederim...

omuzuma gönderdiğiniz melekler kulağıma güzel şeyler fısıldayıp durdular...

heyecanlarımı , mutluluklarımı buradan içtenlikle paylaşan tüm arkadaşlarım, okuyanlar, yorum bırakanlar,
iyi ki varsınız...

bu arada Zeynepçim,
İpek'im
Ayşecim

yanımda olduğunuz için ,
kıvanç duyduğunuz ve beni şımarttığınız için teşekkür...

daha yolumuz uzun...
çoook güzel şeyler bekliyor bizi...

eyyy hayat...
tadını çıkarmam için bana sunduğun tüm fırsatlara minnettarım....

12 yorum:

  1. daha nice canlı yayınlara çıkacaksın Elif hocamm :)çok eğlenceli geçmiş okurken eğlendim bende.. =)

    YanıtlaSil
  2. SED teşekkür ederim.keyifliydi gerçekten.
    trt deki canlı yayında daha tedirgindim.
    ama burada daha sıcaktı ortam...
    eşimde öyle diyor...
    inşallah ...
    herşey güzel gidiyor çok şükür...
    yıllardır emek veriyorum...
    meyvelerin mevsimi geldi galiba...

    YanıtlaSil
  3. tatlım tebrikler, ya neden haber vermedin, canlı canlı seni izlerdim :)) inşallah daha nice nice canlı yayınlara güzelim :) çok eğlenceli geçmiş...

    öperim

    www.dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. seni çook seviyorumm ablacımm çok güzeldi müşterilerden fırsat bulunca çok azda olsa izledim ama gelinciklerin sonunu göremedim actıgımda sarkı söyleyen kızın omzundakini hemen tanıdım sonra ezgi hanımın boynundakinide farkettim ellerine saglık hepsi çook güzel olmuslar

    YanıtlaSil
  5. ooohhhh site tasarımı degişmiş yorum yazabiliyorum artıkk süperr ya ilk girdim allahım dedim nolmus yanlıs adresemi geldim isme bakıyorum evet dogru postlara baktım tek tek evet dedim dogru yerdeyim degişmiş güzel olmus :) canlı yayına cıkmıssın cok sevindim cok güzelsin :)

    YanıtlaSil
  6. öncelikle blogunun yeni görünümü cok daha modern ve kullanışlı olmuş canım güle güle kullan:D çekim çok keyifli geçmiş belliki, mutlulugun yüzünden okunuyo. tebrik ederim seni;) keçeliçe olarak daha çooook yayınlara katılırsın, hatta yakında kendi programını da yaparsın gibi geliyo bana. ilk konugun ben olcam ama bak ona göre! :)

    YanıtlaSil
  7. essu beğendin demek ne güzel...
    izleyicileri ve başka şeyleri ekleyemedim ama sade ve yalın oldu...
    güzel görüşlerin için çok sevindim...

    YanıtlaSil
  8. ayşemmmm
    izliyorum diye yazmışsın .yayından sonra gördüm...
    dün gece mesaj yağmurun duygulandırdı beni...
    sende yüreği bozulmamış nadide insanlardansın canım...

    YanıtlaSil
  9. minikkuşşşş :))

    kendi programım olunca hemen seni alıyorum...
    bloggerların en minikkuşu ...
    en neşelisi...en sıcacığı...
    tebrik için ayrıca teşekkür ederim...
    daha büyük bir süprizim var aslında size...
    ama az kaldı bekleyin...
    en az benim kadar sevineceksiniz biliyorum...

    YanıtlaSil
  10. Bazen insanlar da ikiye ayrılır.
    Yanınızdakiler, aklınızdakiler..

    *M. Longston

    şimdi okudum bu sözü nette. elif şafak paylaşmış.
    bende paylaştım sizinle.

    YanıtlaSil
  11. ayy çok güzel yaa ben izlemek isterdim videosu var mı nasıl izleyebilirim ???

    YanıtlaSil