GEL KATIL BİZE :)

28 Ekim 2011 Cuma

DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ 3........ AMA DAHASI VAR....

 sevgili güneş ile olan dostluğumuza ve samimiyetimize dayanarak,
ondan biraz daha kalmasını istedim.
doğum günü çocuğuyum ya,
o kadar dilek hakkım olmalı dedim.
güneşle aşkımız başkadır.
kırmadı, dışarıda, bahçede bir parti için göz kırptı bize...
yanımdaki bayan Gülşah....iki çocuk annesi demeye bin şahit lütfen....

 bu hoş hanım da Eminecim...
o gün bizi hayran bıraktı kendine.
hepimiz doğal halinin çok daha güzel olduğuna karar verdik.


 işte Gülşahımın yakışıklıları....EFE VE YAĞIZ...............

 Hülyacım.
zarif ve naziktir.
o da iki çocuk annesi.
ama maşallah yani...

 işte pastanın masaya geliş anı....
ve o anın hatrına çekilen toplu fotoğrafımız....
İYİ Kİ ÇALIŞIYORUZ GRUBUMUZ daha önce de paylaşmıştım.
hatırlayanlar  vardır....

Hülya'nın  rüzgardan sönen mumları hayata döndürme çabaları......
mutlaka üfletecekler yani...
ama rüzgar benden önce davrandı  çoğunlukla...

 sonunda ben galip geldim ve rüzgardan önce söndürdüm mumları....:))))

 işte bizim yavrularımız......
onlarda çok eğlendi.....

 bakıyorum da etrafımda gerçekten çok donanımlı ve temiz yürekli arkadaşlarım var.
hani birbirinin yüzünü güldürmek için fırsat kollayan...
art niyetsiz...

booool booool F vitamini alıyoruz birbirimizden.
(dostlarla edilen sohbetlerden alınan keyifler,güzel geçen zamanlar ve yaşadığınız mutluluk F vitamini veriyormuş insana)

 Burcu, hem komşum, hem arkadaşım, hem meslekdaşım......



tesadüfen karşılaştığım çok sevdiğim arkadaşım ELİF YILDIRIMÇAKAR da , doğum gününün bir parçası oldu....


doğum günüm 25 ekim...
ancak günlerdir kutlamalar, mesajlar, hediyeler bitmek bilmedi....

bu günün süprizi ise
Ayşe den geldi...
ne mi?
KÖY BAKLAVASI....

yorumlarınızı okudum.
hepiniz iyi dileklerde bulunmuşsunuz.
ailenin sıcaklığına değinmişsiniz...

çok şanslıyım ve çok mutluyum...

buraya ekleyebildiklerim sadece fotoğraflayabildiklerim.

birde objektife yansımamış , ama çok mutlu eden anlar var ki ,
yolda, okulda, telefonda, face te,
annemin apartmanında,

öyle dilek ve dualar ile sıvazlandım ki....

bu dünyanda, öbür dünyanda cennet olsun dediler,
gözlerinden sadece sevinç gözyaşları aksın dediler...

gözlerimden öpüp, bağırlarına bastılar...

en çok ta benim için yapılan bunca güzel şey,
bunca sevecen yürek mutlu edip duygulandırdı beni...

insan bazen inanamıyor....
tüm güzellikler, iyilikler,
tüm emek ve çaba,
etrafımı saran bu sevgi dolu yürekler için
hep şükrediyorum....

gözlerim doldu yahu....

çok daha güzel günler sizlerin olsun....
anı kumbaram doldu taştı yine....

iyi ki varsınız...
yüzünüzü görmesemde, size dokunamasam da sesinizi duymasam da,
sizi seviyorum...
mutluluğumu paylaştığınız gibi derdimi de paylaşacağınızı biliyorum...
hepinizi sevgiyle kucaklıyorum....

melekler hep yanınızda olsun :)

11 yorum:

  1. çevrendekiler de senin gibi güzel ve zarif :)

    YanıtlaSil
  2. hepiniz ne kadar güzel ve bakımlısınız,maşallah diyelim nazarımız değmesin

    YanıtlaSil
  3. Nice güsel yaşlara öğretmenim, iyiki doğdunuz, sewgiyle kalın, yüzünüz hep gülsün inşallah!:)

    YanıtlaSil
  4. ayy ben yanındaki kürk ceketli hanım var ya onun üstündeki o ceketin beyazını 15 tyle gördüm de almadım meğer ne kadar tatlıymış.. :) ya o değil sen ne kadar tatlısınn:) MaşaAllahh.. saçların çoook güzell ve pastan harika! =)

    YanıtlaSil
  5. eviminnuru teşekkür ederim...sizde sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  6. tubitos,
    evet vallahiii...:))
    zaten şartımız var...bakımsız gelmek yasak.
    gerçi onlar da her daim güzeller....çünkü bulundukları görevler icabı da öyle olmak zorundalar.
    ama özünde zaten, dikkatli, kendine ve çevresine saygı duyan insanlar.
    bu yüzden sabahın köründe kuaförde çoook karşılaşıyoruz...
    saat 7 de kuafördeyiz çoğumuz...
    onları böyle görmek beni de çok mutlu ediyor.
    hepsi faal insanlar.
    mesleklerinin dışında da bir çok platformda performans sergiliyorlar...
    gurur duyuyorum arkadaşlarımla....

    YanıtlaSil
  7. gülümse valla iyi akıl ettin... MAŞALLLAAAAAHHHHHHH....

    YanıtlaSil
  8. FARFALLE GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIMMM....
    İNŞALLAH HEPİMİZ İÇİN...

    YanıtlaSil
  9. sed teşekkürler canım...
    pastam süperdi. iki dilim yedim inan ki...
    saçlar için ayrıca teşekkür geliyor sana...
    yelek için ise şunu söyleyebilirim...
    artık zaraya girdiğimde direk olarak bana kürk yeleklerin yeni modellerini gösteriyorlar...
    her rengini aldım ya...
    ama sıcacıkkkkk...

    YanıtlaSil