GEL KATIL BİZE :)

25 Ağustos 2012 Cumartesi

ATÖLYE HEYECANI...

bir yandan üretime devam ediyor,
diğer yandan düzene girmeye çalışıyorum...






bu defa minik bir atölye için sıvadım kolları.

her detayı çok özel olsun istiyorum.
kullanışlı, bol çekmeceli,
ve daha düzenli bir atölye.



beyazın hakim olduğu bir atmosfer  olsun.

ferah,
ama aynı zamanda sempatik ve sıcak.
gelenler yine huzur bulsun.
şimdiden başladım objeler almaya.




bir hummalı düzen çalışması içindeyim ki sormayın.
leylamla bir bir ayıklıyoruz ne varsa.
cam kavanozlara, saklama poşetlerine koyuyoruz her şeyi. içi görünebilen.
hani şu ayakkabı kutuları var ya şeffaf...
onları bile malzeme kutusu olarak kullandık. :))


boncuk ayıklama görevi Asil paşamındı.
sabırla tek tek ayıkladı rengi rengine..



her ürün türüne göre çekmecelendi.
kurdeleleri tek tek sarıp uçları açılmasın diye iğneledik.



yeni atölye için o kadar heyecanlıyım ki,
sabırla ve hevesle derleyip topluyorum ne varsa.



evdeki malzemelerden milyarlarca liralık ürün çıkar inanın.
o kadar çok ki...
elimin ayarı yok almışım da almışım...

toparlarken hep ipek geldi aklıma.
İpek'e kurs verirken,
elif hocaaam ne bu kurdelelerin hali diye beni eleştirirdi .
ve ben ona kurs vereceğim günden önceki gece oturup hepsini sarardım bir güzel.



renklerle dostluğumuz çook eskilere dayanır.
hiç küstürmedik birbirimizi.



kutu kutu düzen...
ikea iyi ki geldin şehrimize...
her derdime bir çare var mutlaka ikeada...



Leylam tam bir düzen abidesi.
renklerine göre tonlama bile yapar yani...
evimin her yerinde nasıl bir düzen sağlıyor inanamıyorum.
ayıp olmasa çekmecelerimi mutfak dolaplarımı açıp çekeceğim tek tek.

bir de işin sırrı katlama ve yerleştirme şeklinde.
birini alırken diğerleri bozulmayacak şekilde yerleştiriyor.



ve nazar boncuklarım...
olmazsa olmazlarım...

heyecanlıyım.
okulların açılmasına az kaldığı için,
atölyemi acele etmeden sakin ve detayları tek tek düşünerek hazırladığım için,
yeniden elif hoca moduna geçeceğim için,
bir sene daha kıdemim arttığı için,
bu yıl yapacağım çalışmalar için,
yeni kurslar, yeni kursiyerler için,

teyze olacağım için,
ve daha bir çok güzel gelişme için gün sayıyorum...
insanın haytta amaçları olması kadar güzel bir şey yok..

diğer yandan siparişlerime devam ediyorum.
her ürün bitiminde mutlulukla teslim ediyorum.
onların da gözlerindeki sevinci görmek para ile ölçülemez bir duygu.

şimdi çay demledim...
yorgunluğun üzerine güzel gider.
yanında kurabiye de var...
haydi buyrun birlikte içelim....

8 yorum:

  1. heycanın benide sardı desem:) herşey için hayırlı olsun canım başlangıçlar güzeldir bu arada epeydir ugramamşım blogunuza hatırladığım kadarı ile gözüme pek zayıf ve çok hoş göründünüz sanırım kilo verdiniz çok güzel olmuşsunuz sevgiler

    YanıtlaSil
  2. elifcim çok sevindim hayırlı uğurlu olsun senin elinin değdiği her yer çok güzel olur eminim..

    YanıtlaSil
  3. Nekadar güzel, yeni atolye yeni heyacanlar.hayırlı olsun elifcim.herşeyin istediğin gibi olduğu. şirinmi şirin içinde huzur ve mutluluk bulabileceğin bir yer olur umarım.sevgiler.Z.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun. Ne güzeldir bu telaşlar.....

    YanıtlaSil
  5. inşallah atölyeniz gönlünüze göre olur... sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Atölyen hayırlı olsun bende hafta sonu benim malz. topladım almışımda almışım atölye olmasada küçük bir oda banada şart oldu sanırım yoksa dağınıklığım her yerde:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ne büyük mutluluktur ama ,düzenlemeleride bildiğin kıskandım . Herşey çok estetik görünüyor . Güzel günlerin olsun atölyende

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun.. umarım herşey gönlünüzce olur...sevgiler

    YanıtlaSil