GEL KATIL BİZE :)

14 Ağustos 2012 Salı

BLOG YAZARLARI İFTAR YEMEĞİ - BURSA...


sevgili, ve de sevimli tatların girişimi ve bizi tetiklemesi ile bir araya gelme planımız start aldı,

tarih ve yer konusunda fikirler alındıktan sonra,
çıka çıka 13 AĞUSTOS'a karar çıktımı?

yoook ben gelemem dedim.
bahanem büyük ne de olsa.
değiştirelim dediler.
salı olsun dedik, kadir gecesiymiş.
çarşamba olsun dedik, bir sürü fire veren oldu.
baktık ki pazartesi makul herkes için,
ben kendimi feda ettim artık.
anladım ki gidemeyeceğim.



ama aklım orada kalacak....

sebeb-i malumunuz bizim evlilik yıldönümümüz o gece.

bir yandan eşimin hazırlıklar içerisinde beni şık ve zarif bir yere götüreceğini seziyor, diğer yandan da blog yemeğini sık sııık gündeme getiriyorum tabi çaktırmadan.

13 ağustos akşamına kadar gidemeyeceğim için üzüldüğüm yere büyük bir incelik göstererek bıraktı beni.
şu cümleleri sarfederek:
-Elifçim, bayramdan sonra daha güzel ve eğlenceli kutlarız biz,
senin aklın orada kalacak, sen bu akşam bu yemeğe katıl ben daha sonrası için ayarlarım, için rahat gidebilirsin ...
mahçup ve mutlu bir biçimde, iftar yemeğine katıldım.



beklenmiyordum tabiii...
beni görünce...
herkes aaaaaaaaaa
dedi.
gelemiyorum demiştim çünküüü...



mutlulukla keyifle sohbetler edildi, 
bloggerlık ne imiş, bursa işletmeleri bunu hala anlayamamış bunları yatırdık masaya...
tatillerden konuştuk.
herkes tatil postu yayınlıyor,i seninki seyahatname oldu artık yuh...kıskanıyoruz diye taşlanmalara maruz kaldım azıcık ama olsun..



o kadar güğzel ve gülen yüzlerin olduğu bir geceydi ki,
bir tek sevimli tatların sevimli ortağı Remziyeciğim yoktu.









fotoğraf makineleri çıktı,
şakır şakır çekiyoruz...
etraftakiler ne bilsin bu kızlar blogger..

bakıyorlar tabi..



bir sürü bakımlı ve hoş kadın bir arada. ve çok mutlu :))


herkes sandalye değiştirip, herkesle sohbete katılıyor... nasıl güzel bir gece allahım...
diğer yandan aklım eşim ve oğlumda...
acaba ne yaptılar?
buraya gelmeyi kabul ettim diye bozulmuş mudur?
düşünüyorum..






smilenacım...
çok naifti.





ve biiiz... 



sonsuz dekorasyon  ile ben..

şımardıkta şımardık...


sonra gecenin ilerleyen saatlerinde,
tasavvuf müziği çalan canlı müzik ekibi sazlarını susturup, 
KUTSİ'NİN MELEK PARÇASI çalmaya başlamasın mı?

ardından adımı anons edip mutlu senelere elif hanım demesin mi?

nassııı yaniii?

arkamdan kocaman bir pasta üzerinde yanan mumlarla masaya geldi.
ben şoktayım.

karşıdan eşim ve oğlum geliyor...
üzerinde minik bir not ile pasta önüme kondu.

sımsıkı sarılıp kısa bir kutlama ile masadakilere merhaba deyip,
aramızdan ayrıldılar.
blog arkadaşlarımın buyrun lütfen diyerek masaya davetlerini, 
teşekkür ederim bensizi başbaşa bırakayım, sadece kutlamak için uğradık diyerek nazikçe cevaplayarak gecenin devamı için beni orada bıraktılar.



çok şaşkındım...


daha gündüzden kocaman süprizler yapmıştı aslında,
son dönemde görüp beğendiğim , gözüme kestirdiğim ne varsa hepsini bulmuş almış,
o da ayrı bir post konusu...
 hiç beklemiyordum bunu...


en çok asil mutluydu galiba...
babaya yapılan süprizlerde anne ile ortak çalışa içinde, anneye yapılan süprizlerde baba ile ortak çalışma içinde...

sonuç olarak çok güzel bir blog buluşmasıydı. ve biz,
13. yılımızı sizlerle kutlamaktan ayrıca onur duyduk.
heyecanımıza, sevincimize, mutluluğumuza ortak olduğunuz için çook teşekkür ederim...


darısı bekar bloggerlarımızın başına :))
























27 yorum:

  1. gözlerim doldu, ne güzel bir sürpriz olmuş öyle :) darısı benim de başıma, ve ne güzel bir buluşma :) darısı ankaralıların başına diyorum. biz pasifiz bu konuda maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten süpriz oldu...inşallah... hayatı nasıl yaşamak istiyorsan sana öyle gelsin...ankarada sen öncü ol. toplayıver herkesi... hadi..

      Sil
    2. evet bayram sonrası niyetim var, hadi bakalım :)

      Sil
  2. vallahi bütün tüylerim dimdik oldu gözlerim doldu, işyerindeyim utanmasam ağlıcam.. ne kadar zarif ve düşünceli bir eşin var gerçi senin eşin de senin gibidir yani =) muhteşemsiniz allah mutluluğunuzu hiç bozmasın darısı başımıza inşallah.. nice nice mutlu seneleriniz olsun elifcim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tubitosum... seninde çook daha güzel olacak düğünün. ama ağlama .. hep gül emi.
      yıllarca bakacaksın o fotoğraflara..
      canım ne güzel şeyler yazmışsın sen öyle. aslan da okuyor yorumları...gülümsedi.
      amin inşallah.. darısı sizin nice yıllarınıza sağlıkla..

      Sil
    2. saygılar Aslan Bey'e.. Sizin gibi bir evliliğim olsun diye dua edicem hep.. Çok öpüyorum Elif Sultan..

      Sil
  3. Çok hoş sürprizdi gerçekten, birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu seneleri kutlayın:)
    Hehe sayenizde pasta da yedik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok mutlu oldum...sizinle olması ayrı bir güzellikti.
      demek bebeğin canı pasta çekmiş :))

      Sil
  4. Nice senelere,

    Hepiniz çok şık çıkmışsınız.
    Sizleri seviyorum.
    Bu sefer de ben katılamadım(çünkü geçici vergi yapıyordum)
    Artık başka bir buluşmada görüşmek dileğiyle.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çiğdem hanıım...

      Sil
  5. Daha nice mutlu,sağlıklı senelere inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

      Sil
  6. Elif hanımcım gerçekten eşiniz çok ince çok güzel bir süpriz yaptı bu özel gününüze ortak olmak bizede ayrıca mutluluk verdi çok keyifli bir geceydi tekrar görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizlerle kutlamak ta varmış... ben de hiç ummuyordum böyle bir şey.
      bayramdan sonra kutlarız başbaşa demişti.
      bencede çok hoş bir geceydi..
      teşekkür ederim..

      Sil
  7. o ana şahit olmak çok güzeldi gerçekten
    musmutlu upuzun bir ömür diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum ama ben seni..
      o gece müziğe ayak uydurup omuz silkmelerin öldürdü beni..
      ne hoş bir neşe o öyle... maşallah.
      seyahatname sözcüğüne bayıldım da ondan yazdım..
      çok hoşuma gitti.

      Sil
  8. dün akşam orada olamadığıma bir kez daha üzüldüm. sağlık olsun diyelim.
    eminim hep birlikte güzel vakit geçirmişsinizdir de o kutlama olayına bittim ben:)) ne güzel sürpriz, hakediyorsun elif'çim her türlü güzelliği. nice nice mutlu senelere mutlulukla, sağlıkla, keyifle, neşeyle...
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah be nagehancım... keşke gelseydin ya...çok teşekkür ederim canım. amin inşallah..senin için bir daha buluşuruz biz de

      Sil
  9. hocam maşallah Allah bozmasın inşallah

    YanıtlaSil
  10. tekrar kutluyorum canım..hayatında daha önce bu kadar kalabalık bir ekiple evlilik yıldönümü kutlamışmıydın acaba:) bak bize de kısmetmiş pastanızdan yemek:)) öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim efsuncum..
      valla hiç olmamıştı böylesi.
      hani sizi arayıp bir araya toplasa bu kadar hoş olmazdı. bana süpriz olduğu kadar size de süpriz oldu.
      istediğin pasta olsun... canıım. sayende güzel bir iftar yemeği yedik.

      Sil
  11. O gece gerçekten Aslan bey ile siz tüylerimi diken diken ettiniz. Nice yıllara hep mutlulukla umarım. Bu arada en sondaki bekar blogger benim işte. :) Ama olursa da sizinki bi evlilik olsun. Çok güzel bir geceydi. en kısa zamanda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gülüşüne , gözlerine kurban olsunlar be...
      böyle güzel neşeli, enerji dolu, yüzü apaydınlık insan mı var ...
      allah mutlaka iyilerle karşılaştırsın seni ve tüm bekarları..
      dilediğin gibi biriyle musmutlu bir evliliğin olsun inşallah..

      Sil
  12. gerçekten keyifli bir gece olmuş Tabiki senin içinde anlamı oldukça büyük . Süprizde geceye damgasını vurmuş gerçekten . Ne büyük incelik yapmış eşin , oğlun hep böyle mutlu anlarınız olsun

    YanıtlaSil