GEL KATIL BİZE :)

18 Ağustos 2012 Cumartesi

HAYAT BAYRAM OLSA..... İYİ BAYRAMLAR :))


ramazan ayımız oldukça renkli ve hareketli geçti.
işlerimiz dolayısıyla bir çok firma yemeğine, 
ayrıca bir çok kulüp yemeğine, 
ve bireysel davetlere katıldık.

çok farklı atmosferlerde iftarlara katıldık.

ancak en ilginç ve eğlenceli iftarımız,
bursa lunapark sahipleri,
Balarısı ve Sakder ailelerinin verdiği iftar yemeğiydi.

lunaparkın içine kurulan masalarla,
enfes bir menü, ve güler yüzlü ev sahipliği birleşince,
ortaya harika bir davet çıktı.







gecede, keloğlan, semazen gösterileri,
hacivat karagöz,
sihizbaz,
ne istersen vardı.







iftar sonrası kokteyl gibi,
şerbet ikramları, macun ikramları 
devam etti...






sonra çoşku zamanı...

elimizde koçanla davetiye.
herşey free.

aklınıza gelebilecek tüm oyuncaklara, takımlara,
tehlikeli, tehlikesiz demeden bindik.






havai fişek gösterisi,
animasyonlar, ışıklar görsel bir şölen gibiydi.



çocuklar gibi şendik yani..





asilim her zaman ki gibi ağırlığını korudu.
oğlum bi çığlık at, bi gül...
yok o her zaman aşırılıklardan uzaktır.
sakin ve olgun.






benim için bulunmaz bir fırsattı.
bloğum için o kadar güzel bir atmosfer yakalamışken sonuna kadar çekmek istedim..



var mı macun isteyen...



atlı karıncayı seviyorum...

ben küçükken carusel adında bir dizi vardı...
atlı karınca dönerdi başlangıç jeneriğinde...

o zamandan kalma bir hayranlık mı ne?

bilemem...






bu arada yep yeni gelişmeler oldu bu gecede.
iki ayrı teklif aldım.
o kadar mutlu oldum ki,

herşey çok güzel ilerliyor,
kısmetli bir dönemin içindeyim çok şükür.

hani aklımdan geçen şeyler oluveriyor bir anda.

hani alaaddinin sihirli lambasından çıkan cin bana sormuşta,
ben dileklerimi söyledikçe yerine geliyormuş gibi..

maşallah deyiiin haaa...




ama çalışıyorum gerçekten.
şu yaz tatilinde boşa geçirdiğim bir tek gün yok diyebilirim.
son bir kaç gündür de yeni bir yapılanma içindeyim.

bir tertip bir düzen ki sormayın...

yeni yıl güzel şeylere gebe...
siz yeni yıl deyince 2013 aklınıza geliyor.
benim için yeni yılın başlangıcı okulların açılması,
yeni eğitim öğretim yılı yani...

14. yılımı çalışmaya başlıyacağım...

ama hayallerime yetişemiyorum.
kafamda o kadar güzel projeler var ki..

bir ucundan tutacağız işte yavaş yavaş..

zaten gelişmeler oldukça sizlerle paylaşıcam..

ben bayramda yine yokum.
bir kaç gün yazamazsam merak etmeyin yani..

yine biraz uzaklara kaçıyoruz...

eylül gelip okullar başlamadan, elif öğretmen moduna geçmeden,
azıcık daha tutayım güneşin elinden.

hepinize mutluluk ve paylaşım dolu bayramlar diliyorum...
sizi çok seviyorum..




3 yorum:

  1. Yazdıklarınız çok güzel insan yaşamış gibi oluyor. Mutluluğunuz ve coşkunuz daim olsun inşallah bu keyifli iftar gezintisi için teşkkürler...

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar,hayatınız hep güzelliklerle geçer umarım,sağlık,sıhhat ve mutluluk dolu bir yaşamı sizi sevenlerle ve sevdiklerinizle geçirmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. AYY harika yaa ben fotograflara bakarken eğlendim bir de orda olmak vardı. Mutlu bayramlar elifcim

    YanıtlaSil