GEL KATIL BİZE :)

10 Ağustos 2012 Cuma

İFTAR SONRASI

akşamları iftar sonrası biraz dolaşıyoruz.
hala iftar trafiğimiz yoğun.
havalar biraz serinler mi acabaaa diye beklemekte herkes.
katıldığımız davet ve organizasyonlarda genellikle kimse mekanların içinde oturmayı tercih etmiyor.
bahçeler ise dolup taşıyor.

hemen hemen her akşam,
iftarın yapılacağı yere son dakikada yetişiyorum.
malum kadın halleri...

saçım makyajım, kıyafetim ayakkabım derken,
zaman su gibi geçiyor...:)))


iftar sonrası ise,
genellikle iftarda birlikte olduğumuz arkadaşlarımızla çay kahve , okey muhabbet olsun diye yine açık hava yerleri tercih ediyoruz.

kilo almamaya dikkat ediyorum.
henüz kilo  konusunda fire vermedim.
ama akşamları iftar sonrası gelen tatlılara ve sonrasında gittiğimiz yerlerdeki dondurmalara hayır demek istemiyorum.
mümkünse yemek yemiyeyim ama,
tatlıdan mahrum kalmayayım...



sonuç itibari ile ramazan ayımız oldukça renkli geçiyor.

şimdi bayrama bir hafta kala şöyle biiir bakıma girmem gerek,
kendime bir çeki düzen veriiip,
bayrama hazır olayım...

bakarsınız yine kaçıveririm egeye doğru.

seyahati, denizi, ve araba kullanmayı seviyorum.
ee birde yolculuk palmiye iklimine gidiyorsa...
değmeyin keyfime.

hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum...


2 yorum: