GEL KATIL BİZE :)

7 Ağustos 2012 Salı

KEÇE BAHANE...

Hayatta hiç bir şey tesadüf değil...
buna çok inanırım.
karşımıza çıkan her insanın, her olayın, hatta her sorunun bir hikmeti  var.
hepsi bir işaret.
BAYANSAN ile buluşmamız da işte böyle...

hergün keçe kursu ile ilgili onlarca mail alıyorum.
ancak yaz döneminde kurs vermek niyetinde değilim.
bayansan da bana hem facebook sayfamdan
hem mailimden ulaştı.
benim yoğun gezmelerimin arasında kendisine dönüş yapacak fırsatım olmamıştı ki,
geçen sabah bir arkadaşımın telefonu ile uyandım.

elifçim sana ulaşmak isteyen bir hanım var,
ama ulaşamamış.
ben telefonunu vereyim mi?
dedi.
konu ? dedim...
keçe tabiki dedi.

ve bayan san ile ilk sohbetimizi,
telefonda ettik.




ben kendisini hiç tanımazken buluşma alanına vardığımda beni hemen tanıdı.
blog buluşması gibi bişey bu,
sohbet ettik..
cümlelerinden çok şey anladım...
bence bizi görüştüren şey keçe bahanesiydi.
ama ,
konuştuklarımız keçeden çok uzaktı...



güzel ve kaliteli bir sohbete eşlik eden kahve ile,
birbirimizi tanımış olduk.
umarım ona kurs konusunda yardım edebileceğim ...

herşeyin gönlünüzce olmasını diliyorum bayan san...
benim için yazdıklarınız beni onurlandırdı...

tekrar teşekkür ederim...

8 yorum:

  1. içten, samimi ve güler yüzlü yazılarınızı tebessümle okuyorum. allah yolunuzu açık etsin Elif Hanım.daha çok güzel haberlerinizi okuruz inşallah.sevgiler. Edibe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi dilekleriniz için teşekkür ederim Edibe Hanım...

      Sil
  2. keçe bahane elif şahane =)

    YanıtlaSil
  3. insan iyi olunca mutlaka iyi insanlarla ortak paydada buluşuyo, digerleri bi sekilde elenip gidiyo hayatından. sen de öyle bi insansın elifcim, o yüzden de etrafında hep iyi insanlar var;)
    keçe bahane kesinlikle:) böyle buluşmalar şahane! keşke bide biz buluşabilsek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah minikkuşum ah bi buluşamadık. ankara yollarını tutturacaksın bana...gelivericem bi gün bak..

      Sil
  4. Elif Hanım öncelikle bu kadar güzel bir anlatım ve ifade şekli ile duygularınızı dile getirdiğiniz için gerçekten çok teşekkürler..sizin de dediğiniz gibi ben de bu buluşmanın tesadüf olmadığına inanıyorum..evet size ulaşabilmek için çok yol denedim , ama sizin iyiniyetli ve yardımsever bir kişiliğiniz olmasaydı siz de biliyorsunuz ki bu buluşma gerçekleşmezdi..tabi bu arada değerli arkadaşınız Arzu Hanıma ve de kendisine ulaşan arkadaşım Hatice Hanıma da çok teşekkürler..Elif Hanım ben çok şanslı bir insanım ..etrafımda gerçekten hepsi içi-dışı bir ,iyiniyetli ,yardımsever,temiz kalpli,insan gibi insanlardan oluşan dostlarım var.sizinle görüşmeye gelirken birçok şeyden o kadar emindim ki..arkadaşlarımdan çoğu da aynı fikirdeydi..benim karşıma hiçbir zaman yanlış insan çıkmaz.sadece birşeylere ulaşmak için biraz tırmalamam gerekir o kadar..işte siz de benim karşıma çıkan o doğrulardansınız..bir başlangıçta olduğumu biliyorum siz de bu zaman içinde bana yol gösterici olacaksınız..yıllar geçip öyle birgün gelecek ki başarıları beraber kutlayacağız..bu belki kimilerine göre hayal olabilir ama insan arzu ettiği şeyi önce hayal etmeli..çalışma ve azim de eklenince herşey tamam..siz öğrencilerinizin ,velilerinizin gerçekten kıymetlisisiniz tabi benim de ..güzel günlere kucak açmak dileği ile sevgiler..Bayan San

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bayan san... ne hoş dile getirmiş kaleme dökmüşsünüz fikirlerinizi. bana amin demek düşüyor...
      inşallah hedeflerimize çabucak ulaşalım...

      Sil