GEL KATIL BİZE :)

9 Ağustos 2012 Perşembe

SİPARİŞLERE HEVESLE DEVAM EDİYORUM...

bu yıl çok kız doğdu galiba. yada bana gelen siparişler o yönde.
aslında çok farklı takı yastıkları yapıyorum ancak herkes bir kaç örnek görmek istiyor.
bazılarını mail atıyorum . en çok bu nazar boncuklu model beğeniliyor.
aynı ürünü yapmak daha zor oluyor aslında. doğaçlama çalışmak daha keyifli,
çünkü yaparken içinden geldiği gibi yapıyorsun, ama bir ürüne bağlı kalınca,
sürekli bakıyorsun, onun orasına ne koymuşum, bu bunun sağında mı solunda mı diye.
renk konusunda da sınırlı kalıyorsun,
pembe keçenin neredeyse 20 ayrı tonu var.
ama önemli olan 
MÜŞTERİLERİN, YANİ ANNE ADAYLARININ İÇİNE SİNMESİ...

Bu yüzden onlar nasıl istiyorlarsa öyle çalışıyorum.



sema bebek için üretilen bu yastık pembe beyaz bir bebek odası konseptinin bir parçası.



bir de inci gibi bir kız doğdu.
adı enteresan.
çünkü babası bir bursaspor tutkunu.
kız olduğunu duyunca,
bursa spor için yeşil inciler cümlesinin kullanılmasından yola çıkarak,
kızının adını İNCİ koymuş :))

futbol aşkı işte.

bende bu narin ve minik hanımefendinin yastığını yaptım...
sırada daha çook güzel siparişler var...
üretiyorum büyük bir hevesle.
bu defa siparişlerim istanbul yolcusu...

heyoooo,
hayat ne güzelsin be...

9 yorum:

  1. süperler,eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkkürlerin en kocamanından gönderiyorum . öpüldün...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar bunlaaarr..
    Remziye'ciğimin bebişine de isteriz kısmetse..cinsiyeti belli olsun da..öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. aaaa hayirli olsun.bilmiyordum.saglikla insallah.uzerime dusen ne varsa seve seve yaparim.annesi gibi narin bir kizi olur insallah.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay nedendir bilmem..ben de kız gibi hissediyorum:)
      ya içime doğuyor ya canım kız bebek sevmek istiyor..bilemedim:)

      Sil
  5. çok güzel olmuşlar elifcim eline sağlık, allah bana da nasip eder inşallah =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin kuzum.insallah.allah gonlune gore versin tatlim.neler neler yapariz

      Sil
  6. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)) dikişlerini elde mi diktin çok merak ettim çok düzgün duruyorlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet elde dikiyorum.zaten urunlerimizin ozelligi bu.tamamen elde olmasi.tesekkur ederim...

      Sil