GEL KATIL BİZE :)

16 Ağustos 2012 Perşembe

TÜM DÜNYA İÇİN BİR TEK KİŞİ OLABİLİRSİN. AMA BAZILARI İÇİN SEN BİR DÜNYASIN...


bu fotoğrafta en çok dıygulandığım şey asilimin beni saran kolları...

ve Aslan'ın ona neleri aşıladığı...
BİZ....olmayı nasıl öğrettiği...


asilin gözlerimdeki mutluluğu izleme gayreti...
nasıl süpriz amaaaa....
derken.




dopdolu bir yıl dönümü oldu.




bunlar süpriz kurabiyelerimiz.
bizi temsilen üretilmiş olan bu kurabiyelerin mimarı ise masalsı tatlar.
kargodan çıkan kutu evde şaşkınlık yarattı...





ve hediyelerim...


bu da dev kurabiyemiz...
bir pasta tabağı büyüklüğünde yani..

daima kurabiye tadında olsun hayat

mutlu yarınlar...


18 yorum:

  1. Maşallah olmalı bu resimlerde elifçim...Bu olaya şahit olduğumuz için çok mutlu oldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim. ben de o kadar mutlu oldum ki sizinle kutladığıma...hem sıradışı oldu, hem de mutluluğu paylaştık

      Sil
  2. daha nice yıllar hep birlikte mutlu olun, gözlerinizin ici böyle parlasın canım, tebrikler. darısı da bizim başımıza ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşşuuuuummmm teşekkür ederim sizinde inşallah. bir ömür mutlu olun, mutlu kalın.
      zaten senin gibi birinin yanın da mutlu olamazsa insan ....
      hep enerjik, hep neşeli ve sıradışı fikirleri olan bir kuş...
      eşin ççooookkk şanslı bebeğim...

      Sil
  3. İlk resmi görünce tüylerim diken diken oldu,ne büyük mutluluk.Nice 13 seneleri birarada kutlamanız dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet bende ilk gördüğümde en çok bu fotoğraftan etkilendim inan.
      birbirine kenetlenmiş kollar...
      bu kadar maşallahtan sonra nazar değmez inşallah..
      aminn. uzuun yıllar kutlayalım inşallah.

      Sil
  4. Elifim Allah nice yıllara hep birlikte, sağlıkla ve aynı mutlulukla girmenizi kısmet etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülyammmm... canım.. keşke bursada olsaydın sende. seni hem özlüyorum, hem daha sık görmek istiyorum...
      duaların için teşekkür ederim canım. yasemin hanım umarım memnun kalmıştır ürünlerden.

      mutfağına koymuş ve bana fotoları yollamış. gerçekten güzel bir hediye oldu seninki...

      mutlulukla kullansın inşallah canım.
      alikomu öp...

      Sil
  5. Sağlık ve mutluluk dilerim, iyi bayramlar bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişş. teşekkür ederim...
      sana da iyi bayramlar canıım..

      Sil
  6. Seni ve Asil'i çok seviyorum... (Aslan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her konuda beni destekleyen sevgili eşim,
      bloğum konusunda da beni sürekli desteklediğin için, ve nihayetr blog yorumcusu olduğun için teşekkür ederim bitanem...

      Sil
  7. Seni ve Asil'i çok seviyorum... (Aslan)

    YanıtlaSil
  8. Allah bu beraberliğinizi ve mutluluğunuzu daim etsin..sevdiklerinizle beraber daha nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimsiz yazmışsınız ama ...teşekkürler ...

      Sil
  9. Mutlu ve huzur dolu nice yıllarınız olsun

    YanıtlaSil