GEL KATIL BİZE :)

17 Eylül 2012 Pazartesi

3 ÖĞÜN KAHVALTI OLSA HAYIR DEMEM...

okullar açıldı tabi..
okulların açılması ile zaman ile aramıza yine kara kedi girdi.
akrep ile yelkovan beni de aldı aralarına hep beraber koşturuyoruz.
sabahları aç çıkmamak için az da olsa bişeyler atıştırıyorum.
genellikle diet denge ekmeği,
biraz peynir oluyor bu .
hatta bir elim direksiyonda bir elimde ekmek işe yetişmeye çalıştığım oluyor.



okula varıyoruz ki,
sadece çayımız var.
iç içi iç nereye kadar?
bakıyoruz boş dersimiz var arada.
2 ders saati,
hooop bulvardayız.
leman kültür artık kahvaltıya gitmediğimiz günlerde bizi yoklamada yok yazacak neredeyse.



zaten sunumu güzel olan şeylere zaafım var.
bit de böyle gelince tablo gibi tabaklar,
yanında sohbeti güzel dostlar.
 40+40 dakika yeter mi?



hem bu kadar keyifli ve güzel şeyleri , keyifle ve tadına vararak yemek gerek.



apar topar yiyoruz ve okula dönüyoruz.
sonra uzuuun toplantılarımız oluyor.
seminerlerimiz, sunumlarımız...



birde o kadar açız ki,
kahvaltı ile doymazmış gibi yanına ek gözleme söylüyoruz...
düşünün artık ne kadar açız...
:))




amma ve lakin okul vakti gelip çatıyor.
içeri bir giriyoruz ki,
haydiii sunuma.
haydii zümreye...



toplantı salonunda yok ki lemanın kahvaltısı.

karton bisküviye talim.
parantez içinde söylüyorum bu fotoğraf çekilirken müdüre yakalandık :(  :)))



İpek'im gelince bursaya,
hadi kahvaltıya diyerek ,
anne kız onlarıda leman kültüre götürdüm.
sanırım ikisi de sevdiler...


ben zaten her daim hazırım kahvaltıya.
ben birine misafirliğe gideceğim zaman da ,
öyle çook hazırlanmasına gerek yok.
bir çay demlesin, bir kahvaltı hazırlasın tamamdır.




artık nereye gidersek gidelim ,
ipek soruyor,
elif, 
fotoğrafını çek te öyle başlayalım diye.
yiyebilir miyim artık?
:)))

bloggerın halinden blogger anlar diyelim...



çok şükür ki,
hayatımız dilediğimiz güzellikte devam ediyor.
allahım hayal ettiğim her şeyi er yada geç bana sunuyor.
bu manevi bağ insanın içini huzur ile dolduruyor.



yanımda gerçek, içten ve güvenilir insanlar var,
sadece şükrediyorum.
eğer insanın sağlığı yerindeyse,
hem beden hem ruhen,
eğer ailesi, annesi babası, kardeşleri var ise ve bağları güçlü ise,
eğer bir kaç cümlesi ile yüreğini hafifleten ,
inandığın ve güvendiğin bir eşe,
ve sağlıklı bir çocuğa sahipsen,
gönlünden geçeni yiyebiliyorsan, beğendiğini giyebiliyorsan,
içinde seni kemiren kaygı, kompleks ve huzursuzlukların yok ise,
çevrende içtenlikle ve kelimeleri seçmeden konuşabileceğin, kardeş niteliğinde dostların var ise,
değer görüyor,
saygı gösteriliyorsa,
ellerin paylaşmaya, yüreğin sevmeye hazırsa,
inancın varsa , ve her gün şükredebiliyorsan,
bence dünyanın en zengin insanısın...




hayat bilmediğimiz ölçüde kısa...
ne kalp kırmaya  gerek var, ne ah almaya...
eksileri götüren artıların varsa hayatta onlara tutunmak gerek.
ve daima şükretmek...

nefes alabildiğin için.
ve nefes aldığımız sürece ,
herşey için umut var demektir...

UMUDUNUZ BOL OLSUN.



8 yorum:

  1. elif hanımcım tarzınıza hayranım.çevremde gördüğüm öğretmenlere göre çok farklısınız.sizin öğrencileriniz de çok şanslı.bloğunuzu sürekli okuyorum ve her gün ne yazmış acaba diye merakımın yanında ne giymiş acaba diye düşünerek açıyorum.bu kadar zevkli ve uyumlu giyinmeyi başaran çok az kişiden birisiniz bence.yayınladığınız yazılarınızın altına kıyafetlerinizi nereden aldığınızı da yazarsanız çok memnun olurum.iyi akşamlar.Necla Dağdeviren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Necla Hanım teşekkür ederim.
      ne güzel şeyler yazmışsınız. bunları duymak çok güzel.
      çok aklıma gelmiyor yazmak .
      siz merak ettiklerinizi sorun . ben yorumlarla size yardımcı olurum. iyi akşamlar sizlere de..

      Sil
  2. Hocam saçlar çok hoş olmuş valla:).Bu arada yeni eğitim-öğretim yılımız hayırlı olsun bislere, öpüyorum, sewgiler, iyi haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim farfallecim..
      hepimiz için hayırlı olsun. bursaya geldiğinde hani haber verecektin sen ?

      Sil
  3. benimde hayatta en sevdiğim şey kahvaltıdır :)

    ve şöyle düşünürüm. kahvaltıyı seven insanlar çok güzel olurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben bu düşünceyi çok sevdim. kahvaltı güzelleri diyorsun yani.
      sabah karnım doyarsa yüzüm güler,
      yüzüm gülerse mutlu olurum. zaten mutlu insanlar güzel görünür.
      tezini doğruladık :)

      Sil
  4. sen çok tatlı bi örtmensin yaaa, saclarının o dalgalı halini sana cok yakıştırdım, yüzünün güzelligi iyice cıkmış ortaya, hep öyle yapsana <3
    bide kahvaltı diyince aklıma hep senin gelmene hiç şaşırmıyorum biliyomusun. sen kahvaltı insanısın. ve okadar güzel kahvaltı sunumlarıyla geliyosunki, nezaman karnım aç olsa ozamana denk geliyo bide, ben burda deliriyorum sonra:) öperim tatlı arkadasımı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşuuuum....
      piki sık sık dalgalı yaparım. orjinali buna yakın zaten. ben sık sık fön çektiriyorum.dalgalı düze hayran, düz dalgalıya hayran misali benimki.
      beni fön masrafından da kurtardın bu güzel yorumunla.
      kahvaltıları seviyorum.
      öyle sulu yemeklerle çok aram iyi değil.
      yağlı ve etli yemek te sevmem.
      et dediğin mangalda,
      zeytinyağlı dediğin de ege usulü olacak.
      ama kahvaltı başımın tacıdır...candır...
      en keyiflisidir.
      hele yanında sohbetine doyum olmaz insanlar varsa.
      tadından yenmez. çifte kavrulmuş olur.
      ben seni özlüyorum yahu.
      bir kahvaltıda buluşalım biz. olmıcak böyle. kucaklaşmak lazım :))
      vaktidir artık.

      Sil