GEL KATIL BİZE :)

10 Eylül 2012 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ VE GECEMİZDEN DETAYLAR...ARTIK 10 YAŞINDAYIZ :)

Her şey onların mutluluğu ile harmanlanan mutluluğumuz için.
yavrularımızın gözlerindeki ışığın sönmemesi için.
keyifli güzel anılar biriktirmeleri,
yaşını zamanında yaşamaları için..
asilimizin dilediği gibi bir doğum günü oldu mu bilemiyorum.
ama herkes dağıldığında gelip elimizi öperek ,
benim için yaptıklarınız için çok teşekkür ederim ben çok şanslı bir çocuğum demesi bizi ve bu cümleyi duyanları bitirdi.


asilin kız ve erkek arkadaşları için kelebekler yaptım gecelerdir.
yurt dışından gelen halasına milyonlarca kez şeker siparişi verdi.
pinyatanın içini doldurmak için.

gece yatarken birde aklıma bu 
ASİL 10 YAŞINDA TUALİ GELDİ.
uyku kaçar tabi ilham gelince.
oturup bir de onu yaptım sabaha yetişsin diye.



saklı bahçe bizim için çok güzel masalar hazırlamış.
çocuklar için ayrı ,
anneler için ayrı...
yiyecekler de oldukça özenli hazırlanmıştı.
sonra canım arkadaşlarımda elleri boş gelmemişler tatlılar yapmışlar bir sürü...


sıra geldi balonları şişirmeye.
bu arada bir grup uçan balon yaptırmıştık.
onları arabama sığdıramayınca camdan dışarıya uçurarak getirmek zorunda kaldım.
o da ayrı bir konu.
uçan balonlar taşıyan bir araç görseniz trafikte...:)))
lambalarda duruyoruz tabii.
asil korkuyor : anne ya balonları patlatırlarsa biz kırmızı ışıkta durunca :)))


ve konuklarımız yavaş yavaş gelmeye başlıyorlar.



gece boyunca uğraşmama değdi.
anı olarak fotoğraflarda yerini aldı tablo...


neredeyse beklediğimiz tüm konuklar iştirak ettiler.
onların varlığı ile daha da keyifli hale geldi...


dayılarımız da katıldılar.
kardeşlik güzel duygu.
layığı ile yaşayabilene...bu konuda sanırım hepimiz şanslıyız.



istanbul hatırası fotoğrafları olur ya ,
bizim tablo o görevi üstlendi.


iyi ki çalışıyoruz arkadaşlarımız...henüz eksiğiz ama...gecikenlere tek ayak üzerinde bekleme cezası verecektik ama, ellerinde tatlılarla gelince ağzımız tatlandı...



insanın çocukluğuna damga vuran arkadaşlıkları, aşkları olması ne güzel...




biliyorum , bir gün gelecek, asil yanağımdan makas alacak , boyumu geçecek ve bana mantıklı
cümleler kuracak...
hatta eleştirecek, akıl verecek.
o günleri görmek nasip olur inşallah...


hava aydınlık iken başlayan doğum günümüz gecenin ilerleyen saatlerine kadar devam etti.
bizi seven, değer veren ve yanımızda görmek istediğimiz tüm arkadaşlarımız yanımızdaydı.


çocuklar için yaptığım kelebekler sahiplerini buldu.
kimi kitap ayracı olarak değerlendimeyi düşündü, kimi anı olarak saklamayı...





ve pasta zamanı...
çocukları heyecanlandıran pastadan çok, mumlar ve volkanlar galiba.



oğlumuzun mutluluğunu izlemek sanırım mutlulukların en güzeli ve en özeli.



babamız bizim için elinden geleni yapıyor her anlamda...
gözümüzdeki sevinç ışıkları hep varolsun diye ..
asil onun hem oğlu, hem erkek kardeşi gibi, hem arkadaşlar, hem sırdaş.
süprizler planlayan, pazar günlerimizi organize eden iki ortak onlar.
bazen Aslan'ı Asil'i izlerken görüyorum.
gözleri doluyor onun bu büyümüş hallerine.
birbirine itina eden
birbirinin mutluluğunu amaç edinmiş olmak farklı bir duygu.





umarım dilediğim gibi yetişir güzel oğlum.
kendine ve insanlara saygılı,
öz güveni olan,
hırsı kendine zarar vermeyen,
bilinçli ve kaliteli bir birey olmasını diliyorum.
sağlıklı ve mutlu, içi huzurlu, komplekssiz...

gerisini hayat verir zaten.




anne : dileğimin ne olduğunu söylersem gerçekleşmez mi?

gerçekleşir annecim.

ÖMRÜMÜZ BOYUNCA BÜTÜN DİLEKLERİMİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLİYORUM O ZAMAN...:))))))))

zekice.
ve komikçe...




pasta merasiminden sonra sıra geldi pinyata patlatmaya...


sıra ile vuruyorlar ...




içinde o kadar çok şeker ve çikolata var ki...




hadi bakalım kimde patlayacak ?



asil bende patlasın noluur diyor...


ve dilediği gibi asil patlattı...
şekerler yere dökülünce tüm çocuklar yerde...
artık gece olmuştu.
bu yüzden biraz karanlık olabilir fotolar...



o kapışma anını görmek çok hoştu.
avuçları dolan ceplerine saklıyor.. :))







dayısı onun en iyi arkadaşı gibi...
kardeşim de benimle meslektaş. 


ve iki kuzen...




asilin teyzeleri :)



inşallah gelirler diye beklediği yağız ve yiğit...








ben mutluydum, eşim mutluydu, Asil çok mutluydu,
gelen konuklar keyifliydi,
sohbet güzeldi.

gecenin sonunda her uçan balona bir dilek yükledik.
ve balonları dileklerimizle saldık evrene.

inşallah hepsi gerçekleşerek geri gelecekler...

mutluluğumuzu ekran başından da olsa paylaştığınız için teşekkürler...

sevgiler :)


15 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın öyle ve fotoğraflar ile tam olmuş. Bayıldım.. Mutlu yıllar Asil e:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bursalı bir blogger olarak tanışmak isterim :) bende sizi severek okuyorum.teşekkür ederiz.

      Sil
  2. harika bir ailesiniz masallah nazar degmesin tütütü :))))) benim annem bana hic böyle süprizlar felan yapmamistiii :)) görünce üzüldüm kendi adima.Oglusunun dogum günü kutlu olsunn allah ömür boyu sizleri ayirmasin :)not: elbisenin modelide rengide sana cok yakismis

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülüüm ne kadar içten yazmışsın yine.
      üzülmee bize de böylesi doğum günleri yapılmadı.ama biz onlar için en güzelini yapmaya gayret ediyoruz.aminnn güzel dileklerin için canım.
      elbisem için güzel sözlerine sevindim :)

      Sil
  3. İnşallah Asil bir ömür boyu hep böyle mutlu olur nice sağlıklı yıllara:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler öznur...
      inşallah tüm temennimiz onun mutlu olması bir ömür.

      Sil
  4. Ya size bayılıyorum her daim pozitif, her daim mutlusunuz sizi keyifle izliyorum gerçekten. Allah mutluluğunuzu daim etsin, size baktıktıça fotoğraflarınıza içim açılıyor mutlu oluyorum. Ne güzel herşeyi başarmışsınız hayatta bu çok önemli. Bu o kadar önemli ki, işte mutlu olamazsanız evde olamazsınız dolayısı ile ailenizi de mutlu edemezsiniz. Umarım bir gün bende böyle bir mutluluğu yakalayabilirim. Segilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy oyy oyy ne güzel bir yorum bu böyle.
      aminn inşallah. allah herkesin mutluluğunu daim etsin. sevgi ve saygı ile.çok doğru . evde , işte huzur şart.
      olmadı mı olmuyor. ayakları geri geri gidiyor insanın.
      eminim seninde çok güzel bir ailen olur.
      saygı ilk kural...sevgiler.

      Sil
  5. bu dilek beni benden aldı... gözlerimi doldurdu... aynı seyler benim de istediklerim henuz doğmamıs cocuguma...

    "umarım dilediğim gibi yetişir güzel oğlum.
    kendine ve insanlara saygılı,
    öz güveni olan,
    hırsı kendine zarar vermeyen,
    bilinçli ve kaliteli bir birey olmasını diliyorum.
    sağlıklı ve mutlu, içi huzurlu, komplekssiz..."

    mukemmel görünüyorsunuz ailece..
    Allah bu mutluluk ve huzurunuzu bozmasın...
    asil ismini ilk sizden duydum ve artık cok önlerde bir secenek benim için... ayrıca ismine de cok yakısıyor oğlunuz...
    sevgiler


    gerisini hayat verir zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha ne isteyebilirim ki,
      hayırlı bir insan olsun, hayırlı bir eş seçsin, hayırlı bir iş bulsun, ve helal paralar kazansın.
      bilinç çok önemli.
      meslek hayatım boyunca başarılı olan öğrencilerim hep yaşından olgun ve bilinçli olan öğrencilerimdi.
      onu kazandırmaya çalışyorum Asil'e
      amin. huzuru ve mutluluğu olan her ailenin mutluluğu daim olsun.
      Asil ismi çok güzel bir isim.
      ben evlenmeden önce bu ismi duymuştum ve çok beğenmiştim.
      kızımda olsa oğlumda olsa Asil olsun diyordum.
      eşimin adının aslan olması da işimi kolaylaştırdı.

      AS aslandan
      İL eliften

      diyerek arzu ettiğim ismi koydum.
      ben gerçekten çocukların isimleri ile özdeşleştiğine inananlardanım.
      çünkü milyarlarca kez o sıfatla sesleniyorsun çocuğa.
      gerçekten asilde adına yakışır bir çocuktur.
      içtenlikle söylüyorum...
      sizin içinde hayırlısı olsun.
      sevgiler bizden.

      Sil
    2. bu ismin iki anlamı varmıs demek ki sizin için. bu da cok güzel bir sey bence... tesekkurler

      Sil
  6. ah elif'çim ne kadar keyif aldım, duygulandım, mutluluğunuzu paylaştım uzaktan. herşey gönlünüzce olsun, tüm dilekleriniz gerçekleşsin ve gönderdiğiniz evrenden size geri dönsün.
    hep mutlu olun, hep mutlu kalın...
    nice senelere yakışıklı asil.
    düğününü de görün ve daha çok mutlu olun inşallah:))
    öpüyorum sizleri
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nagehanım... canım son buluşmada yoktun. bir dahaki sefere ne yap et gel emi.
      yazdıkların beni de duygulandırdı.
      inşallah asilimin dilekleri gerçekleşerek geri gelsin.
      çocuk yüreğiyle dilediği için olur bence hepsi.
      asil için güzel bir anı oldu 10. yaş günü.
      amin düğününü hep birlikte görelim inşallah.

      Sil
  7. Nice sağlıklı mutlu yılları olsun yavrunuzun.. Allah bağışlasın, çok güzel bir doğum günü kutlaması olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Asil`e nice güzel yaşlar. Sizlerle birlikte mutlu nice yıllar:)
    Yaz döneminde bloglara çok bakamadım. Buluştuğunuzu okudum ama buralarda yoktum maalesef. Bir sonraki buluşmada görüşürüz umarım:)

    YanıtlaSil