GEL KATIL BİZE :)

20 Ekim 2012 Cumartesi

BURSALI BLOG YAZARLARI KAHVALTIDA BULUŞTU


artık kış aylarının gelmesiyle kapalı mekanlara geçişler başladı, okulların açılması ile de herkes şehrine geri döndü. bizim de blog buluşmalarımız artık daha sistemli oldu.
hem keyifli vakit geçiriyoruz, hem eğleniyoruz,
hem de fikirlerimizi bilgilerimizi paylaşıyoruz.

DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
SONSUZ DEKORASYON,
RUJ BUTİK F & Z
SEVİMLİ TATLAR,
HOBİZU,
VE BEN 
ESTASARİM ELİF(HAYATA DAİR)

YİNE BİR ARADAYDIK.





Hepsinin üreten elleri var.
ve zihninde bir dünya fikirleri.
aynı zamanda girişimci ve sosyaller.
hal böyle olunca ,
ürettiklerimiz üzerine oluyor sohbetlerimiz.
arada kadınsal sohbetler de yok değil.
ayakkabı, çanta, kıyafet, alışveriş, tarifler....
diye uzaar gider.




Remziye hanım sevimli tatların ortağı bebek beklediği için istirahatli olduğundan aramıza katılamadı.
oysa ki onun baby shower partisi için ayrılmıştı bu günümüz.
ancak rahatsızlanınca kutlamayı erteledik.

kendisine acil şifalar, bebeğine ve kendine  sağlıklı bir hamilelik süreci diliyoruz.



hani bir reklam var ya...
HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL.
gerçekten öyle
evde yaptığın bir tencere yemeği,
hayal edip ürettiğin bir tasarımı,
aklına gelen güzel fikirleri,
bazen paranı,
bazen neşeni, bazen üzüntünü paylaşmadıkça olmuyor.

herşeyin tadı paylaştıkça güzel.




bir de gülen yüzlü insanlar olunca etrafında daha bir pozitif etki içinde oluyorsun.
kelebek etkisi gibi :)



ruj butik f'nin yaka broşuna bayıldık hepimiz.




ve ruj butik z'nin kolyesine...

çok hoş geçen bir kaç saat bize f vitamini verdi.

bir daha ki buluşmaya kadar ,
görüşmek üzere...

7 yorum:

  1. harika bir yazı her zamanki gibi elif hocam.

    YanıtlaSil
  2. kelebek etkisi çok güzel bir benzetme keyifli saatlerin ardından resimlere gülümseyerek ve biran önce diğer toplantının gelmesini dileyek bakmak günün özeti sevgiler elif hanımcım.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, herkes çok keyifli ve pozitif görünüyor Elifcim. Zaten seninle enerjisi düşük birinin arkadaş olması da olamaz:)) Herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Elif hanim yine harikasiniz bayildim birde sac renginizi sormak istiyorum harika olmus yuzunuze cok yakismis renginive golgelemdirmeyi yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba saç rengimin adını bilmiyorum. kuaförüme gidiyorum ve sana bırakıyorum diyorum. o istediği gibi yapıyor. ancak renkleri ve numaraları hakkında bilgim yok inanın.
      çok teşekkür ediyorum. zamanla açılıyor.ama ben de memnunum.

      Sil
  5. aynen katılıyorum hayat paylaşınca güzel:) Biz iki akrep aynı renkleri seçmişiz gözümden de kaçmadı.Çok keyifliydi insan buluştukça daha çok tanıyor bibirini saatlerce oturduk farkında oldan Bir dahakine görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVEETTT aynı renkler. burcun özelliği mi dersin bu tesadüf?
      evet güzeldi. sık sık yineliyelim bencede

      Sil