GEL KATIL BİZE :)

24 Ekim 2012 Çarşamba

NE DİYECEĞİMİ BİLEMEDİM Kİ BEN...

BU GÜN ARİFE...
sabah ipeğimin telefonu ile uyandım.

yarın doğum günüm ya,
'''eliiif koş git yurtiçi kargo öğleye kadar çalışıyormuş,
sana pasta gönderdim.,süprizdi ama napayım erimesin diye söylemek zorunda kaldım.
dondurttuk pastayı, bir gün dayanır erimez dediler...'''
dedi.
bende kalkar kalmaz giyinip kargoya gittim tabi.
kargo görevlisi bayan paketi yan tutarak getirince,
düz tutun dedim birden bire.
kadın bana:
kırılacak bişey mi dedi,
yok değil pasta var dedim.
:)
gülümsedi.
paketi aldım, hemen oracıkta açtım.
pasta bekliyorum ya ben nutella kıvamına gelmiştir diye düşünüyorum tabi.

içinden işte bunlar çıktı.
hem çok sevindim,
hem de notları okudukça çok duygulandım.
canım benim...

hep diyorum ya,
allah bana geçte olsa kız kardeş verdi diye.
insanın hiç bir kuşku duymaksızın, kendine bu denli yakın hissettiği dostlarının olması çok büyük bir zenginlik,





biliyorum ki,
o beni en az benim kadar düşünüyor,
önemsiyor,
özlüyor.

geçenlerde dışarıda canı bir kahve içmek,
bir tatlı yemek istemiş,
gurbet işte,
kimse yoktu dedi,
içime oturdu.
o an kalkıp uçup gidesim geliyor işte benim.
o üzülmesin,
morali bozulmasın istiyorum.
artık 35. haftada ipek.
az kaldı bebeğini kucağına almasına.
ne yapıp edip yanında olmam lazım doğumda.
onun o güzel duygularına tanık olmalıyım.
hem de selin bebeği ilk görenlerden biri olmalıyım...



ipekim beni yazmış,
kağıdı azmış yetmemiş, öyle diyor.
ondan gelen tüm hediyelerde böyle minik notlar var ya beni çok etkiliyor.

çok duygulanıyorum.



turuncu sevmezgillerdendir kendisi.
ama benim için her renk değerli bunu bilir.
renk ne olursa olsun ben bişey ile kombinlerim nasıl olsa diye düşünür.




fincanlarım da Beril Hanımdan.
o da hiç beklemediğim bir şeydi.
hassasiyeti ve inceliği beni şaşırttı.
ben sevdim mi on adım yüz adım giderim...
gönülden ve içten olduğuna inadığım zaman , dile benden ne dilersen.

insanı üzen tek şey,
iyi niyetin suistimali.
sevginin yön değiştirmesi ve saflığını yitirmesi.
bu devreye girdiğinde ise bitiyor tüm iyi niyetim.

ama etrafımda yüzbinlerce şükür ediyorum ki,
çok güzel dostlarım, arkadaşlarım var.
bana güç veren, yanımda olan,
seven...

çıkarsız ve art niyetsiz insanlar.
bu gün arife...
çevremi saran tüm dostlarımdan ben razıyım, 
allahım da razı olsun.

iyi bayramlar...

3 yorum:

  1. Mutlu sağlıklı yıllar diliyorum nice yaşlara nice bayramlara:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bayramınız mübarek,doğum gününüz kutlu olsun rabbim yaş bereketi nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil