GEL KATIL BİZE :)

19 Ekim 2012 Cuma

YAZDAN KALMA HAVALARDA SON KAHVALTILAR


Yorgunluk ve stresi atmanın en güzel hali ve günün en güzel öğünü bir araya gelince :)




ben artık hafiften üşümeye başladım sabah ve akşam saatlerinde.
şallar dolaptan çıktı. 

diğer yandan çok güzel ürünler hazırlıyorum. bu defa biraz daha değişik ...
görmeye alışkın olduğunuz ürünlerin dışında.
yakın zamanda paylaşıcam sizinle.


bu arada saçlarımı boyattım biraz koyu oldu ama aslında bakır yansımaları var ...

akşamlarında serin olmasına rağmen ,
keyifli geçecek zamanları kaçırmamaya çalışıyoruz.
açık havada gece pikniklerimizde şarkılar, danslar hepimize eşlik ediyor.
uzun zaman görmediğimiz dostlarla bir araya  geliyoruz.



akşam üzeri başlayan eğlence gecenin geç saatlerine kadar devam ediyor...

evet çalışmak lazım bu hayatta.
sağlığın el verirken, yaşın müsaitken çalışmalı insan.
ama hayatı kaçırmadan,
anın kıymetini yaşayarak,
ve yaşamdan keyif alarak...

her ikisini de yapmaya çalışıyorum.
ve doğum günü haftam başlıyor.
bizde kutlamalar bir gün değil.

bayramda kavurmanın üzerine mum dikerek başlayacağız kutlamalara :)))
bekleriz efeniiim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder