GEL KATIL BİZE :)

17 Kasım 2012 Cumartesi

BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM... YOĞUNDUM BU ARALAR...

uzuuun zaman olmuş... 
maiiler gelmeye başladı neden yazmıyorsunuz diye. 
bende cevabı fotoğraflarla anlatayım dedim.
aslında çok yoğunum. malum yılbaşı geliyor.
bende de bir telaş başladı ki sormayın.
diğer yandan okuldaki görevler ve sorumluluklar arttı.

10 kasım da canım ATATÜRK'ÜMÜ andık...
tüm engelleme girişimlerine rağmen o havayı solumaktan mutluydum.





saçlarım gitti yine.
bu modelde karar kıldı herkes. 
anket yaptım neredeyse.

sonuç budur...




sergi hazırlığım var farklı tablolar çalışıyorum ama süpriz...



bu ara keçeyi kumaşlarla harmanladım.
bol bol elma dikiyorum.
renkleri o kadar neşe kaynağı ki sormayın.
bitmiş halleri çok güzel olacak :)



puf puf çok hoşlar.




diğer yandan yeni yıl hazırlıklarına giriştim.
siparişlerim var. kermeslerim var...



evimde bir düzen , bir yılbaşı esintisi oluşturdum.
örtülerim annemin eseri...



baykuş modası beni de kattı rüzgarına.
bol bol baykuş dikiyorum. kırmızı beyaz konseptin bir parçası bunlarda...
,


teyze olmama son 10 gün var...
ve ben selin kuzuya ciciler dikiyorum...



diğer yandan dostluklar, paylaşımlar ve üretim ile neşe ve mutluluğu saçlarından yakalayıp belinden sarılıyoruz...



bu baykuşlara tek tek isim veren bir küçük tasarımcı var bu evde. 
ASİL paşam ...
onun da ödevleri ile uğraşıyorum.



hafta sonları pijamalarımı giyip keyif yapıyorum ...



kumaişlar keçeler ile bir başladık mı sohbete...
değmeyin keyfimize. gece 2- 3 demeden başbaşa vakit geçiriyoruz...



bu arada okulda nöbet tutuyorum, derse giriyorum,
öğrencilerle beraber ben de çocuk oluyorum...



tarif defteri siparişlerim arttı...
bol bol sigara böreği sarıyorum, kek yapıyorum, defterlerin üzerine aplike ediyorum çok keyifli...



istek üzerine erkek baykuşlar yapıyorum.
asil paşamın özel isteği...



ve güzel haber...
okullar hayat olsun projesi bir daha start aldı.
okulumuzun ve yaptığımız projelerin namı milli eğitim bakanlığına kadar gitmiş.
olumlu gelişmeler için müsteşar bey ziyaretimize gelecek ve bizi diğer okullara örnek gösterecekmiş. yani pilot okul olduk bu proje sayesinde.
müdürümüz kucak dolusu teşekkür etti bize :))
okullar hayat olsun proje raporu ülke çapında örnek olarak diğer okullara gönderilecekmiş :))

bir ilke imza attığım için gururluyum 
velilerimizin üstün gayreti sayesinde, emekleri ve çabaları, bir de hiç aksatmadan devam ettikleri için bu başarıyı birlikte elde ettiğimizi düşünüyorum.



ürettiklerimi sıralıyorum karşıma.
bakıp daha da çok üretme isteği duyuyorum çünkü, onlar çoğaldıkça ben de keyif alıyorum...



renklerin terapi etkisi tüm günüme yansıyor...



bazen evde pijama patik ikilisi sayesinde sıcacık ve dingin günler geçiriyorum.
öyle ilham ve ben başbaşa...

o günler en büyük dinlenme zamanı benim için.
anladım ben üretirken dinleniyorum galiba.



yine siparişlere devam tabii.
sepetler bebek odası aksesuarları ...
sırada bekleyen bir sürü tasarım var.



yine sabah 06-10 da kalkıyorum.
ilk dersin tenefüsünde manzaramız bu...
simit peynir çay üçlüsü...

malum öğretmen kahvaltısı.
pazar günleri bunun acısını çıkarıyoruz tabii.




doğumdan doğuma koşuyorum.
kapılarına isimlikleri yetiştiriyorum,
bir sürü mutlu yüze tanıklık ediyorum...



yine siparişler geliyor,
ikea ile atölye arasında mekik dokuyorum...



evde çarşambaları temizlik var.
leylam mis kokan evi bir de kek  kokusu ile  şenlendirmiyor mu?
ohhh süper...



gelelim keçe kurslarına...
öğrencilerim çok azimli ve hızlı çıktılar...
seri bir biçimde üretiyorlar..
diğer yandan bana ne ikramlar yapıyorlar bir bilseniz.
ne sarması kalıyor, ne dolması, kek pasta offf ne ararsan var...


yani kısaca ,
hayat doludizgin geçiyor.
24 saat yetmiyor sanki,
hani uykum gelmese, karnım acıkmasa ,
yerimden kalkmadan üretesim var.

uzun zamandır
yazamadığımın farkındayım.
ama günler sanki birbirini kovalıyor.
yine keyifli, yine eğlenceli,

son bir haftadır sosyal anlamda da coştuk.

önce iyiki çalışıyoruz kızları toplantısı,
sonra ,
blog yazarları toplantısı,
sonra öğretmenler günü erken kutlama yemeği,
ve bir kaç doğum günü sığdırdık bu haftaya.

bakıyorum da çevremdekilere...
öyle güzel insanlar ki,
iyi niyetli ve güvenilir.
içten ve samimi...

işte en çok buna şükrediyorum.
doğru insanlarla çevrelenmiş hayatıma.
huzura, 
sağlığa,
insanların gözbebeklerinde gördüğüm ışıltıya.

iyi ki varsınız.
hepinizi ayrı ayrı seviyorum...

en çok ta size sarıldığımda 
BU ÇOK İYİ GELDİ diyorsunuz ya...
işte bu söz bana çok iyi geliyor.

o pozitif enerji sizin sayenizde var.

son zamanlarda berilin yüzünde çoğalan gülücükler,
zeynebin bana sürtünmeleri,
ellerin şifa oluyor deyip kendini zorla sevdirmeleri,
bernanın diktiği elmalardan aldığı keyif,
şenay hanımın gülen yüzü ve üretme hevesi,
asilin başarısındaki artıştan duyduğu keyif,
aslanın sabahları balım , canım, tatlım diye uyandırışları,
elimde makasla uyuyakalışlarım,
ipeğin her telefonunda içimin hop edişleri,
eyvah doğum başladı mı diye...
kursiyerlerimin neşeli ve iple çektikleri kurs günleri,
ceylanın , elif hocam bloga yine bişey eklememişsiniz deyişleri,

keçe sevdalılarından gelen uzuuun uzuun mailler...
balkonda içtiğim keyif kahveleri,

yeni yıl konseptinin başladığı mağazalardaki neşeli ürünlerin verdiği heyecan,
bu gün ,
hobizu 'nun heyecanı beni mutlu etti,
öyle hevesliydiki, içten ve samimi olarak girdi koluma, yüzündeki ifade orada olmaktan ne kadar mutlu olduğunu gösteriyordu.
sonra düşlerimin incisinin  hevesine girişim heyecanına ortak olmak...
onu çok iyi anlıyorum...
aklında milyon tane düşünce var şimdi.
yolu açık olacak biliyorum.
çünkü iyi niyeti varya onun en büyük sermayesi.

Ayşe aktaşın kızı duru için hazırladığı müthiş doğum günü masası,
çocukların o kadar tatlı içindeki sabırsız heyecanı, 
baktığım fallardan çıkacak cümleleri heyecanla dinleyişleri,

ruj butik z nin tatlı heyecanı...
ruj butik f nin heyecanlı heyecanlı anlatışları, güzel ve girişimci fikirleri, o dalga dalga saçları...
sonsuz dekorasyonun detaylı , seçici araştırmalarının sonuçlarının beklentisi heyecanı,
şehri bursadanın sipastik çocuklar için girişimleri ve bizi motive edişi,
nes kayfenin aramızda olmaktan duyduğu tatlı sevinç,
herkeste bir başka duygu yoğunluğu vardı.
ama hepsi güzel haberlerle gelmişlerdi.
ve ben hepsinin ayrı bir duygusunu sevdim...

herkesin içinde bu kadar çok yer var mı ki sevgiye...




bunu seviyorum...
mutlulukla yorulmak,
ve o temponun ritminde dans eder gibi yaşamak...

10 kasımda bir kademe daha terfi edişimin keyfi,
her gece yarın ne giysem diye giyinme odasında geçirdiğim dakikalar...

işte hepsi benim yaşama sebebim...

ve yaşamımdaki minik mutluluklar...

işte böyle geçiyor hayat...
burda herşey yolunda.
size yazamıyorsam bu sizden vazgeçtim demek değildir...

burdayım.
hedeflerime doğru güçlü adımlar atıyorum.

karşınıza hep daha güzel gelişmelerle gelmek için.




6 yorum:

  1. Elifcim özledim valla. saçın çok hoş olmuş arkadaşım. Ben de sipariş vermek istiyorum ama bu yoğunluğun arasında bana zor sıra gelir sanırım:(( Müsait olduğunda, biraz daha elindeki işler hafiflediğinde haberleşelim diyorum.

    Ne güzel yazmışsın yine. Üretirken tabii mutlu olunur. yaptıkların o kadar güzel şeyler ki, emekten anlayan bunların değerini bilenleri de görünce mutlu olmamak elde değil. Daha çok üretmen dileğiyle. Sergin için şimdiden kolaylıklar ve başarılar diliyorum( ki zaten başarılısın her şey ortada) Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Hocam öyle bir yazmışsınız ki
    hani roman okurken olayın kahramanı sizi alıp götürür hikayenin en derin yerine.
    Bence bu blog yazılarınızı kitap haline getirseniz hiç de fena olmaz derim.
    Kendinize iyi bakın.
    Sevgilerimle
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  3. elifff gözlerim doldu ve gülümseyerek okudum sonuna kadar yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. vallahi elif süpersin nefis şeyler çıkarmışsın ellerine sağlık bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba elif hnm ben Seda. Yeni bir blog yazariyim aynı zamanda meslektaşinizim. Çalışmalarinizda dolayı sizi kutluyorum. Özellikle keçeyle yaptıklariniza bayıldım. Keçe nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
  6. Elif nerelerdesinnn?

    YanıtlaSil