GEL KATIL BİZE :)

3 Kasım 2012 Cumartesi

BİR TATLI TELAŞ...

HAYAT HEP GÜZELLİKLERLE GELDİN BANA.
VERDİKLERİN KARŞISINDA ŞAŞKINIM AMA EN ÇOK TA MUTLUYUM.
BİLİYORUM DAHA ÇOK GÜZEL GÜNLER VAR ÖNÜMÜZDE.
ALLAHA ŞÜKREDİYORUM, HİÇ TÜKENMEYEN BİR ÜRETME İSTEĞİ İÇİN, GÖZÜMÜN ÖNÜNDE UÇUŞAN TASARIMLAR İÇİN, 
VERDİĞİ YETENEK VE SAĞLIK İÇİN, VE ÇEVREMİ GÜZEL İYİ VE MUTLU İNSANLARDA DONATTIĞI İÇİN...

İÇİMDEKİ HEVES, AZİM VE MUTLULUK DAİMİ OLSUN 
BUNU DİLİYORUM...

YOL UZUN 
VE DAHA YAPACAK ÇOK İŞİM VAR

BU YÜZDEN 
MUTLULUKLA ÇALIŞIYOR,
SEVGİYLE ÜRETİYORUM...





















10 yorum:

  1. başarıların ve mutluluğun daim olsun canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Her daim üretken, başarılı bir hayat diliyorum, böyle güzel üretken gençlerin başarılarını okudukça da gurur duyuyorum.

    YanıtlaSil
  3. başarıların artarak devam etsin canım, hak ediyosun bütün bu güzellikleri ^.^

    YanıtlaSil
  4. selam, ilgiyle takip ediyorum. ve bu yıl ki okul kurs programına katılmak istiyorum. nasıl haberdar olabilirim ?

    YanıtlaSil
  5. Her şey çok güzel,başarılarınızın devamını dilerim..
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  6. Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurularımız 30 Kasım tarihine kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net




    YanıtlaSil
  7. Başarılarının devamını diliyorum ve başka bir şehirde yaşadığımdan tüm aramalarıma rağmen bulamadığım röportajı eklediğin için teşekkür ediyorum...Sedef

    YanıtlaSil
  8. Gülen yüzünüz her daim devam etsin başarılarınız nice kadına ilham versin..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ne kadar hoş...gülen yüzünüzün ve güze gönlünüzün karşılığını hep almanız dilerim

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler cnm tekrar çok güzel ürünler hazırlıyorsun ellerine sağlık. başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil