GEL KATIL BİZE :)

14 Mart 2013 Perşembe

EY HAYAT SEN NE GÜZEL ŞEYSİN...


 HEP YENİ YENİ SÜRPRİZLER
hep bi şaşırtmaca
hep bi müjde mi saklıyorsun ceplerinde?
hep keyiflendiriyor, hep güldürüyorsun...

mahçubum sana...
hayal ettiklerim daha dile gelmeden,
dualarımı yaşarken buluyorum kendimi.
evrenden torpilim var gibi :))



öyle güzel bir 8 mart geçirdim ki,
hangi cephesini anlatsam bilemiyorum...
hem eğlenceli, 
bol kutlamalı,
mutlu kadınlar ile çok hoş saatler geçirdik,
buikad 
başarılı iş kadınları ödülleri sahiplerini buldu hoş bir törenle.



8 mart özel dosyasında 
ben ve hikayem 
dekorasyon dergisinde yer aldı.
bu ayrı bir keyif.






karaoke partileri düzenledik,
şarkılar söyledik,
kısacası çok hareketli bir hafta geçirdik.





bunun dışında neler yapıyorsun derseniz,
inanın dört nala koşuyorum oradan oraya.

bu aralar en sık gördüğüm kişiler kargo görevlileri,

okul, ev, kurs, atölye derken,
ne zaman kış oldu, ne zaman bahar geldi hiiç anlamış değilim ...

şikayetçi miyim?
asla...
iş olsun da çalışalım diyenlerdenim.

aklımda hep yeni yeni fikirler,
aklımda hep bişeyler...
uçuşuyorlar,
tutabildiğimi üretiyorum.
uykum gelirse,
ya da tempo çok yoğun olursa arada kaçırdıklarım oluyor,
tek işim keçe olsa yetişeceğim de,
okul ile birlikte olunca ,sabah erken kalmak olunca azıcık fire veriyorum üretimden.

aslında eklenecek çok foto var,
çünkü çok hareketli geçiyor zaman.
annemin sözüyle,
KIZIM SEN KAÇ CEPHEDE SAVAŞIYORSUN diyor,
inanın çook...

okul, 
ev,
annelik,
kurs,
okullar hayat olsun projesi,
ab projesi,
siparişlerin üretimi,
sosyal hayat ve eğlenerek dinlence,
daha sayamadığım bir çok rolüm var.

hayatta bir çok kadın gibi çok şapkalı kadınlardan sadece biriyim.

dakikalarla savaşan kadınlar grubundan...
işte böyle dostlar..
fırsat buldukça yazıcam size...
aralar uzuyor farkındayım.
merak eden mail atanlar için söylüyorum iyiyim,
sadece yoğun bir süreç...
sizi fırsat buldukça okuyorum.
şimdi oğluşumu türkçe sınavına hazırlamam gerekiyor,
bana müsade.
herkese şimdiden mutlu bir hafta sonu diliyorum.
öpüldünüz en sıkısından...





3 yorum:

  1. uzun zamandır ortalarda yoksun ama emindim bos durmadıgına ve sürekli biseyler urettigine, basarılara imzalar attıgına! canım benim, kalbin o kadar güzelki, dilerim hep böyle calıskan, üretken, basarılı ve bütün bunlara sahipken aynı zamanda da mutlu huzurlu olursun ^.^
    özlemişim yüzünü..

    YanıtlaSil
  2. merhaba güzel bir blog olmuş bana da beklerim daha çok yeniyim:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba çook güzel bir blog.Ben daha yeniyimç Banada bakarmısınnn?:)

    YanıtlaSil