GEL KATIL BİZE :)

10 Temmuz 2013 Çarşamba

İÇİMDEKİ MUTLULUĞU YAKALA....


MERHABA 
Yaz geldi okullar kapandı derken,
tatlı talı telaşlar başladı bizde.
öncelikle artık yepyeni bir atölyemiz var.
onu detaylarıyla ayrı bir post yapıcam..
diğer yandan atölye düzenlemesi bitene dek kurslara devam ediyoruz.




yeni yeni dostlar ediniyorum yine keçe sayesinde,
güzel Allah'ım durmaksızın güzel insanlar çıkarıyor karşıma.
içimizdeki mutlu yönleri yakalamak için.
bir araya geldiğimizde, elimize rengarenk keçeleri aldığımızda,
zamanın nasıl aktığını hiiç anlamıyoruz.
malzemelerin ayrı bir büyüsü var sanki,
elimize aldığımız her şey bizi mutlu ediyor.



gitgide keçe meraklıları çoğalıyor.
çalışan , hem de yoğun çalışan bayanlar ,
imkan buldukça kurslara zaman ayırıyor.
işin stresinden bir nebze olsun uzaklaşmak iyi geliyor insana...


istanbuldan , izmirden, trabzondan gelen kursiyerlerim var..
onlar içinde artık çözümler sunabileceğim.
şehir dışından gelenlerin genellikle bursada kalabilecekleri yer sorunu oluyordu.
artık onada çözüm bulundu.



bazen keçe sayesinde tanıdığınız insanlarla öyle güzel bağlar kuruyorsunuz ki,
arkadaşlığınız , dostluğunuz daim oluyor.
bir yıldır , her hafta görştüğümüz kursiyerlerimiz, bir hafta ara verseler hayatımızda bişey eksilmiş gibi oluyor.
özlüyoruz birbirimizi.



her ürün yeni bir fikir doğuruyor
ve hepsini yapmak istiyoruz..
ancak zaman hepsine yetmiyor..
zamanla yarışıp , dakikalarla sözleşme yapıyoruz  :))


bir de kopamayanlar var tabi.. İpek gibi.
kurs fotolarını gördükçe , manisadan kalkıp  keçe kursuna gelen bir keçe sevdalısı O...
burda zaman hızlı akıyor ,
burda olumsuz duygu yok,
burda keyif, mutluluk ve enerji var..
fikir alışverişi var.
renkler var..
terapi gibi geçen bir gün var..



sadece üretmiyoruz tabiki,
diğer yandan da yiyoruz, içiyoruz...

dağılıyoruz, toplanıyoruz..



biten her ürünle birlikte , evlerine gülen yüzlerle dönen kursiyerlerim
benim en büyük hazzım..
onların mutluluğu , yaptıkları işten aldıkları keyif ,
yaşamın monoton halinden çıkmaları, 
işte ben en çok bunu seviyorum..



el işleri insanları ve nesiilleri birbirine bağlıyor..
yüzdeki bu ifade, başarabiliyor olmanın, yapabiliyor olmanın verdiği keyfin ürünü..

bu yoğun hayat temposuna nasıl dayandığımı soran mailler yorumlar alıyorum.
hem okul, hem üretim ayağı, hem kurs, hem sosyal yaşam, hem aile, hem çocuk, hem eş...
eğer yaptığınız herşey sizi mutlu eden şeylerse,
yorulmuyorsunuz.
okula giderken bir gün olsun,
offf yaa sabahın bu saatinde işe mi gidilir demeksizin,
giyinip hazırlanıp sabahın köründe bile kendime motivasyon kahvaltısı hazırlayacak enerjiyi buluyorum...



zaten renkler, yaşadığım alandaki ürünler, bazen o dağınıklık bile insanı enerjik yapmaya yetiyor..

öğrencilerimi seviyorum, her biri bir birey, ve büyüyorlar...
onların büyümesine tanıklık etmek, hatta etki etmek, gelecekte benden aldıkları bir görüş, bir fikir, bir öneri bile işlerine yarıyacaksa,
işte bunu düşününce bile yaptığım mesleği seviyorum.
sonra kurs zamanı başlıyor.
okulumda KADINLAR HAYAT OLSUN projesi kapsamında verdiğim kurs,
orada bir çok bayan, evlerindeki işi,
çocuğu,
apartmandaki günü,
bazen evlerinde baktıkları aile büyüğünü,
kendine ayırabileceği zamanı bırakıp kursa geliyorlar,
rutinden çıkış için bir fırsat, para kazanmak için bir şans,
ortam değişikliği,
ve keçe ile tanışmanın verdiği hevesle geliyorlar,
onlardaki bu istek ,
beni de rüzgarına katıyor elbette.
onlarla olmaktan da gayet keyif alıyorum..



herkes uyuyup sakin kaldığımda ise,
kaneviçe yapıyorum,
uykum gelip,
yanlış yerlere batana kadar ısrarla devam ediyorum..
sonra sökmek pahasına..:)))



seri üretim tarafı da var tabi..
kursun dışında siparişlerim de oluyor..
kurs olmadığı günlerde üretime ayırıyorum kendimi..
kumaşlar, keçelerle kucaklaşıyor ve ortaya rengarenk güzellikler çıkıyor...


keçeyi tanıdığım herkese bulaştırmaya devam ediyorum...
okulda dışarıda, her yerde...
tanışanlar bırakamıyor..
okulumuzun fen öğrt ve matematik öğrt.
aslında özünde keçeci...
seminer döneminde oturup cümbür cemaat keçe yaptık,
kestik diktik, süsledik...



ve balkon zamanı...
son dönemde birebir kurslarımızı balkonumuzda yapar olduk.
orkidelerin içinde, sera gibi bir balkonda.

gerçi artık kocamaaaan bir bahçesi var atölyemizin..
yakında atölyeyi de anlatıcam size..

biz burdayız, üretmeye devam ediyoruz.
mutluyuz heyecanlıyız...

hobileri seven herkese üretim dolu keyifli günler diliyorum ...
mutlu haftalar ...


2 yorum:

  1. okurken ve fotoğraflara bakarken insanın içini açıyorsunuz =) ben de gelmek istiyorum =) ne yapmam lazım? sevgilerimle =)

    YanıtlaSil
  2. Çalışmıyor olsam gelmeyi çok isterdim. sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil