GEL KATIL BİZE :)

9 Kasım 2013 Cumartesi

Kadınlar hayat olsun - GÜNIŞIĞI - keçe sergimizden...

projemiz OKULLAR HAYAT OLSUN kapsamında
KADINLAR HAYAT OLSUN projesiydi.
amacım :
bir çok kadına başarabileceklerini göstermek,
onları hayatın o koşturmacalı işleyişinden biraz olsun uzaklaştırmak,
ve bir hobi, belki bir kazanç edinmelerini sağlamaktı.
geçen yıl ilkini düzenlediğim keçe kursunda 40 'a yakın bayana
keçe konusunda bildiklerimi aktararak,
onlarında keçe ile tanışmalarını,
kendilerini rehabilite edebilecekleri bir uğraş edinmelerini sağlamaktı.
nitekim sonucu amacına uygun oldu.




bu yıl ikinci kez düzenlediğim keçe kursuna yine 20 şer kişiden oluşan iki grup  katılım sağladı.
haftada iki gün onlarla 4 er saat kurs yaptık.
kah güldük, kah eğlendik,
ama elimizde hep parça keçe,
aklımızda yeni tasarımlar vardı.
bütün bir yıl çalıştık.
ve sonunda KORUPARK AVM de
GÜNIŞIĞI KEÇE SERGİMİZİ açtık.

sergide emeği geçen tüm kursiyerlerime,
yıl boyunca gösterdikleri çabadan dolayı teşekkür ediyor ve onları kutluyorum


böyle özel günlerde beni asla yalnız bırakmayan zarif dostlarım olduğu için çok  mutluyum..
İpek'im manisada yaşıyor olmasına rağmen ,
minicik bebeği ile 
Elif teyzesinin sergi açılışına geldi.
her konuda gösterdiği incelikle beni şaşırtan,
kendimi özel hissettiren İpek'ime teşekkürler...


okulumuzu yaptıran hayırseverimiz ,
her faaliyetimizde bizi yalnız bırakmayan FERİHA UYAR 'A da ayrıca teşekkürler ilgisinden ve nezaketinden dolayı...


hayat bazen çok yorucu, çok yoğun olsa da
saatlerle yarışsak ta,
bulunduğumuz yerin bize yüklediği sorumlulukları yerine getirebiliyor olmak tüm yorgunlukların üstesinden geliyor.
bunun keyfini yaşıyorum.
kursa katılan bayanlar yeni yeni siparişler aldıklarında onlar adına çok seviniyorum.



diğer yandan ilçeden ve ilden gelen takdir ve teşekkür belgeleri gururumu okşuyor.ilçe milli eğitim müdürüme ve şube müdürlerime,
beni bu etkinliklerimde yalnız bırakmadıkları için teşekkürler.





bilgi akıcıdır ,
paylaşılmazsa donar derler.
ben bildiklerimi onlara aktarırken hiç bir beklentim yoktu.
ancak emeklerin değer görmesi insanı motive ediyor
ve bir sonraki hedef için yüreklendiriyor.
okul müdürüme,
ilçe milli eğitim müdürüme ve nilüfer halk eğitim müdürüme, nilüfer kaymakamına destekleri için teşekkür ediyorum.



yine keçe sayesinde yollarımızın kesiştiği,
bir birimizi çok sık göremesekte, yüreklerimizin birlikte attığı ender insanlardandır.
hani vefalı,
iyi niyetli,
ve her durumda yanına koşan dostlardan...
teşekkür ederim MUTEBER'İM...



kursiyerlerimden fotoğraf çekimine yetişebilenler ile sergi hatırası fotoğrafımız..
sürçi lisan ettikse affola...
hepinizi kucaklıyorum...
hani bazen yorgun , durgun olduğum zamanlar oldu ya...
öyle zamanlarda her ne kadar çaktırmıyayım  desemde ,
''-Elif Hocam bugün iyi değilsiniz'' dedğinizde 
allah allah nedenmiş deyince,
-''Nasılmış benim kuzularımmmmm Mutlu muyuuuuuzzzz demediniz bugün''
 dediniz ya...
işte ben en çok o anları sevdim galiba.
yüzünüzdeki tebessümden, 
ürünleri bitirdiğinizde aldığınız hazdan beslendim...
ve her yeni kurs gününde,
yeni heyecanlarınızı görmek için hevesle geldim...
iyi ki varsınız...


önümüzdeki yıl nerede , hangi okulda olurum bilinmez,
ama yaptığım meslekten, ve ilgilendiğim hobiden çok memnunum...
her ikisinde de hammadde insan..

yaşamımın hemen hemen her saatini dolu dolu geçirdiğime inanıyorum.
her şeyden önce asıl olan şeyin sevgi olduğunu  biliyorum.
o yüzden yakınımda ne varsa herşeyi seviyorum..
çünkü sevdiğim hiç bir şey bana eziyet yada zul gelmiyor.
böyle yaşamak güzel,
hayat güzel...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder