GEL KATIL BİZE :)

1 Temmuz 2013 Pazartesi

MERHABA .................


yoğun tempo yaşam devam ediyor...
uzak kaldım epeydir.
aslında her gün eve gelirken ,bu gün yazıcam diyerek geliyorum.ancak o kadar çok yerde ki aklım, elim ,ayağım
bir türlü bilgisayarın başına oturup yazamıyorum.
aslında şu son teknoloji telefonların suçu hepsi.
artık telefondan instagrama ve diğer sosyal paylaşım sitelerine o kadar rahat ulaşıyoruz ki,
bilgisayara needeyse hiç ihtiyaç duymuyoruz.
birazda bu yüzden yazamıyorum sanırım.

okullar bitti nihayet.
artık ben de özgür bir öğretmenim.
yine geçer mi bu yıl dediğimiz bir seneyi daha geride bıraktık.
çok güzel dostluklar, paylaşımlar ile dolu bir yıldı.
detayları geçmişe dönük imkan buldukça paylaşıcam sizlerle.
bursa festivali yaşıyor..
bizde neredeyse her akşam açık hava tiyatrosundayız.
ancak benim izlemekten en çok haz aldığım sanatçı SİBEL CAN oldu.



hevesle gittim.
sahnesinin iyi olduğunu biliyordum.
nitekim beklentimden çok daha fazlasını gördüm.



herkes çok keyifliydi.
edası işvesi, cilvesi ile sesi ve dansları ile tıklım tıklım dolu açık havayı ayağa kaldırdı.
bunun yanında sahneye 1.5 saat geç gelen GÜLŞEN
ve kıpır kıpır ZAZ
bir kaç gece önce dinlediklerimiz arasındaydı.
açıkçası ZAZ'ı çok hevesle beklemiştim,
ancak arabada dinlediğim cd bana daha çok keyif verdi.



yoğun hayat temposunda sanırım herkesin bir hava değişimine,
bir aktiviteye ihtiyacı var.
karşımızdaki de bizim dilimizden anlayan biri olunca...
değmeyin keyfimize...



seçtiği kostüm ile, estetik tavırları ile
gülen yüzü ile
beni oldukça keyiflendiren bir konserdi...

ZAZ oldukça doğaldı..
saçı ve kostümü neredeyse günlük denecek ölçüde sadeydi.
şarkılarına aşinaydık tabii.
dans etti 
dans ettirdi..
ben eski bir folklörcü olarak ,
karagöz halk dansları gecesini bekliyorum.
farklı ülkelerin kültürlerini yansıtan yabancı ülke ekiplerini de izlemek ayrı bir keyif.
özellikle japonya
ve tabii brezilya dansları beni ayrı cezbediyor..
festival ayını seviyorum.
başka bir şehirde başka bir ülkede gibi hissediyorsunuz.
en renkli görüntüler halk oyunları festivalinden gelicek bence...
şimdilik bu kadar..
tekrar görüşücez...
sevgiler saygılar efeniimmm




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder