GEL KATIL BİZE :)

10 Temmuz 2013 Çarşamba

TİRİLYE KADINLARI İLE KALKINDIRMA KOOPERATİFİNDE KEÇE KURSU...


tirilye gezimizde enfes çiğ börekleri ile tanıştık önce..
sonra sohbet koyulaşınca keçeden konuşmaya başladık.
baktım aynı dili konuşuyoruz.
keçeden yapılmış bir kaç süs eşyası gördüm satış standlarında,
kim yapıyor diye sordum ,
biiiz dediler.
öğrenmek ister misiniz dedim..
eveett dediler.
sosyal sorumluluk projesi ile karşı karşıyaydık işte..
gönüllü gönüllü öğretirim dedim..
beni davet ettiler..



derneklerine gittim, toplanmışlar beni bekliyorlar. ellerinde keçeleri ve makaslarıyla..
ilk tepki şu..
aaa biz daha yaşlı birini bekliyorduk.
ben kooperatiften iki bayanla görüşmüştüm.
ama gittiğimde 10 -12 kişi vardı.
keçe hocası gelecek deyince,
herkes öyle orta yaşlı bir el sanatları hocası beklemiş meğer..

önce tanıştık,
sonra konuştuk ve derse başladık.
çok hevesli ve bir o kadar da azimliler.
ellerinde makas hızla öğrendiler.
kestik diktik, slikonla yapıştırdık..




gün bitiminde yine herkesin yüzü gülüyordu..
yine gelin Elif hocam dediler.
ben de onlara ben sizi bursaya bekliyorum dedim..

şimdi ürettiklerini
tirilye çamlı kahve karşısında satışa sunuyorlar..
yolunuz düşerse, erişte, mantı, çiğ börek denemeden gelmeyin...

2 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsınız, ellerinize sağlık, bereketli olsun satışları, karşılığını bulsun inşallah tüm emekler :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ortam olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil