GEL KATIL BİZE :)

19 Aralık 2013 Perşembe

SEN GÜLÜNCE , GÜLÜYOR HAYAT...

UZUN ARADAN SONRA ...
MERHABA :)
sen gülünce gülüyor hayat.
hayata nasıl bakarsan, nasıl yaşarsan..
işte öyle.
son dönemde yaşamın telaşı içinde saatleri, günleri, tarihleri şaşırmış haldeyim.
o kadar yoğun bir tempo içinde koşturuyorum ki,
dakikalarla savaşıyorum.akrep ve yelkovanla küsüz yine.
sabahları televizyon karşısında pijamaları ile edalı edalı kahvaltı edenlere özenmiyorum desem yalan olur.
ancak bu koşturmaca içinde,her işimin planlı ve programlı olması da ayrı bir artı sanırım.
bu günün işini asla yarına bırakamıyorsunuz.
yaşamımdaki tüm koşturmacaları seviyorum.
sabahın 6 sında kalkmayı.
yumurtamı haşlarken yüze kadar saymayı,
akşamdan kıyafetler, aksesuarlar hazırlayıp, bayramlıklarımı başucuma koyar gibi askıyı asmayı,
sabahın 7sinde hazır ve nazır işe gitmeyi...
( her sabah gideceğim bir işim olduğu için şükretmeyi)
öğrencilerimin Günaydın Elif Hocam demelerini...
ilk tenefüste koşa koşa çay almayı,
dersin bitimiyle , keçelerimle buluşmayı, siparişlerimi aşkla yapmayı...
koşturduğum her yere hem telaşla, hem hala bitmeyen bir heyecanla koşturmayı seviyorum.
bu yıl yine OKULLAR HAYAT OLSUN projesi ile 20 bayan velimize keçe kursu veriyorum.
haftanın iki günü neşeli , üretken, bol kahkahalı, enerjik buluşmalarımız var.
bunun dışında bu yaz bir kolejden aldığım teklifi değerlendirerek,
haftanın belirli günleri orada derslere giriyorum.
hayatımda yeni bir kapı, yeni bir renk oldu.
oradaki öğrencilerle de çok çılgın üretimler peşindeyiz.
keçe ile olan aşkımız gün geçtikçe artarak devam ediyor.
geceleri geç saatlere kadar çalışıyorum.
halimden şikayetçi miyim derseniz?
HAYIIIIR  derim
çünkü bunların hepsi benim kendi tercihim.
düşündüm de 5 yaşından bu yana,
hayatımın her günü okula işe derken hep evden çıkmışım.
bu yüzdendir ki, bu koşturmaca olmasa , sanırım bende bunalırım.
her yeni gün yeni güzelliklerle geliyor.
yeni yeni hayatlara tanık oluyor, yeni insanlar tanıyor, yeni fikirler elde ediyorum.
ellerimin kurdelelere .kumaşlara, keçelere dokunmadığı gün yok..
bir dakika olsun boş oturamaz halde, sürekli aklıma gelen fikirleri yapmak istiyorum.
her yeni güne umutla başlıyor, günün getireceği mutlulukları ve bereketi kucak açarak bekliyorum.
olumsuz insanlardan ve mekanlardan uzak duruyor, kendi yaşam alanımda tarifsiz bir huzurla yaşıyorum.
gülümsediğim her insandan gülümseyen ifadelerle dönüş alıyor, 
yaptığım her işe enerjimi yükleyerek üretiyorum.
yaşam öyle güzel bir nimet ki, hayatta olabildiğim için hep şükrediyorum.
eş olmuş, anne olmuş biri olarak, bir kadının hayatta istediği hemen hemen her rolü üstleneblimiş olmanın keyfini yaşıyorum.
ahlanıp vahlanmadan yaşamanın daha az yorucu olduğunu keşfedeli uzun zaman oldu.
artık ne içimden, ne de sesli olarak ağlanmıyor şikayet etmiyorum halimden, sorumluluk ve zorunluluklarımdan.
o gücü kendimde hissediyorum.
üstesinden gelebileceğimi , başarabileceğimi biliyorum.
hani bi söz var ya hayattan keyif almak istiyorsan, 
mutlu olduğun işi yap ....
işte ben sanırım bunu yakalayabilen nadir insanlardan biriyim.
sonuç olarak, yaşamdaki her nesneye, çevremdeki her insana,
sevgiyle ve tebessümle baktiğimda,
zamanla onların da bana bakış açısı nın benim ki ile paralel olduğunu görmek keyif veriyor.yaşam yine sunulmuş nimetlerin en güzeli oluyor.
görüşmek üzere  


3 yorum:

  1. Hani bazı insanlar vardır enerjinizi onlardan alırsınız =) işte ben enerjimi son iki yıldır (tesadüfen, keçe ile ilgili daha neler yapabilirimin peşinden koşarken karşıma çıkan ve tanışma fırsatı yakaladığım, her güne bana yeniden hatırlattığı şükürle başladığım) sizden alıyorum Elif Hocam =) İyi ki bu sanal ortamda tesadüfen de olsa size rastlamış ve hayatıma dahil etmişim =) Daha nice güzel işlere imza atmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
  2. Yoğun olmak bir işimin olması .cocukları hızla büyürsen benimde onlarla birlikte işte olmam .geçekten çok şükür hayatı seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayat akıp giderken iyi hissetmek ve hissettirmek bu olsa gerek . Teşekkürler.

    YanıtlaSil