GEL KATIL BİZE :)

26 Nisan 2014 Cumartesi

YEDEK KIYAFET TORBALARI İLE KÜÇÜK PRENS VE PRENSESLERİN KIYAFETLERİ HEM ŞIK HEMDE KORUMADA...


Oğlum Asil ana okuluna başladığında yedek iç çamaşırı, yedek kıyafet, yedek terlik çorap vs... bir yedek kıyafet torbasına konulacak ve üzerine adı işlenecek demişlerdi. anneannemize gidip diktirmiştik. zincir ile adını işlemiştik. şimdi Asil 11 yaşında kocaman oldu ama yedek kıyafet torbamızı hala saklıyoruz. 



yeni doğan bebekler için sürekli gerekli olan ihtiyaçları anneler kocaman çantalarda 3-4 yıl taşıyorlar. hepimiz yıllarca yaşadık bunu.bu yüzden benimde  bu torbaları yapmak aklıma geldi.

erkek ve kız versiyonlarını çalıştım, isimlerini yazdım. yeni doğum yapanlara hediye olarak ta götürelibilir. hem kullanışlı, hemde el emeği ve kişiye özel bir hediye olduğu için mutlu eder diye düşünüyorum.



 ben yaparken çok keyif aldım. çok ta sevildi. müşterilerden gelen dönüşler çok öemnun ediyor beni. 
bu torbaların bir çok versiyonu yapılabilir tabiii. 
sağlıkla kalın . mutlu hafta sonları.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder