GEL KATIL BİZE :)

9 Mayıs 2014 Cuma

BANA BIRAKTIĞIN EN BUYUK SERVET HAYATA BAKIŞ AÇINI AŞILAMAK OLMUŞ ANNEM...

bazen yakın çevremden bazen ise hiç tanımadıgım takipçilerimden duyuyorum bu cümleyi...
Elif Hanım enerjinize hayranım.....
aslında insan ne görürse, hangi duygularla büyütülürse onlarla devam ediyor yaşama.
benim çoook pozitif bir anneannem var.onun büyüttüğü bir kadının kızıyım.
gerçekten dert olmayan şeylerin adına DERT demiyoruz biz.
Sağlığımız yerinde oldukça herşeyin üstesinden geliriz diyoruz.
başkalarının bizi mutlu etmesini beklemekten vazgeçeli yıllar oldu mesela.
kendi kendimizi mutlu edecek şeylerin farkındayız ve onlarla uğraşıyoruz,
bizi seven ve yanımızda olanları seviyor ve bağrımıza basıyoruz. üzmek isteyenlerden uzak duruyoruz,
pozitif duygular taşıyoruz. kanımız pozitif...
biz üç kuşak. 
anneannem annem ve ben.....
böyleyiz....
zorunluluklarımızdan yakındıkça , herşeyin daha da zorlaştığının farkındayız.
söylenmiyoruz. yığılan bulaşıklara, dağılan eve, yeni silindiği halde yağmurun berbat ettiği camlara...
bizi kıran olursa bağışlamayı seçiyoruz. affetmek özgürlüktür çünkü.
affetmediğin sürece o kötü duygular seni esareti altına alıp mutsuz bir insan yapıyor.
birbirimizi gördüğümüz zaman tüm sevdiklerimize sıkı sıkı sarılıp, çırpa çırpa seviyoruz. dokunsalız.
sevgi gösterildiği sürece anlam taşıyor bizim için.
anne olabildiğimiz için, eş olabildiğimiz için, meslek sahibi olabildiğimiz için şükrediyoruz.
başkasının malı mülkü parası bizi yormuyor. biz en büyük servetin sağlık ve huzur olduğunu yaşayarak  öğrenenlerdeniz. 
bir aile olmanın, her zaman kriz anında çözüm üretebilen ve biraraya gelebilen bireyler olmanın güvenini yaşıyoruz.
içimiz sakin.
kırıcı yada öfkeli olmaya gerek duymuyoruz.
hayatın bunlar için çok kısa olduğunun bilincindeyiz.
güneş enerjisi ile çalışan üç kuşağız biz.
aydınlık bir havanın ve parlayan bir güneşin, açmış bahar dalları yada bir gelincik tarlasının yarattığı etki ve kurdurduğu cümleler üçümüzde de aynı.
minicik şeylerden mutlu olabiliyoruz,
ben anneannemin ak kızıyım,
 annemin ise narçiçeği...
bizde hitaplar böyle...
haftanın bazı günleri anneme uğradığım zaman ''kızlar güzelii gelmiiş , narçiçeğim mi gelmiş'' edaları ile karşılanıyorum.
babam ise, sen gelince evimizin duvarları bile gülüyor  diyor.
işte dışa yansıyan enerjimi sevgiden, değer görmekten , pozitif duyguların bana doğduğumdan bu yana yüklenmesinden alıyorum.
evde bana huzur veren bir eş, anlayışlı bir evlat ile sakin ve naturel yaşıyorum.
hayatımda beni yoran ve geren kimse yok.
yaptığım ürünleri hoşlanmadığım kimselere satmıyorum, çünkü o kadar güzel duygular ile yapıyorum ki onları....
olumsuza değil , olumluya odaklanıyorum.
olumsuzluklarla karşılaştığımda inancım giriyor devreye... hayrında şerrinde Allahtan geldiğini, bunun bir imtihan yada beni daha beter kötülüklerden koruyacak bir uyarı olduğunu düşünüyorum,
seviyorum....
insanları seviyorum, çiçekleri, kuşları. baharı. yazı...yağmur yağarken her yerde meleklerin olduğunu düşünmeyi seviyorum.
 oğlumun uyurken kirpiklerini izlemeyi seviyorum,
 televizyonda maç izleyen eşime bakıp , varlığına şükretmeyi seviyorum.
 evime geldiğimde anahtarımla kapıyı açarken mutlu oluyorum ait olduğum bir yuva olduğu için,
sabahları saatin çalmasını seviyorum yeni bir güne uyanabildiğim için...
sorumluluklarımı seviyorum, hayatı seviyorum.... işte bu yüzden hayatın iyi kötü getirilerini yaşarken sabırlıyım,
dertlerin geçici olduğunu , hiç bir acının ilk günkü gibi yakıcı kalmadığını, zamanın deva olduğunu biliyorum.
ve teşekkür ediyorum. böyle bir aileye doğduğum için, kız kardeşi aratmayacak iki erkek kardeşe sahip olduğum için, nazımı çeken sakin ve anlayışlı bir eşe sahip olduğum için, baktıkça mücizemmm dediğim bir yavrum olduğu için.yaptığım her işten zevk alabildiğim ve içimdeki sevebilme yeteneğim için....
şanslıyım annemmm....
 beni ayakları üzerinde duran bir kadın haline getirmek için gösterdiğin çaba için.
hayat hep güzel yürekli insanlar çıkardı karşıma...
öğrencilerime örnek olabiliyorsam, eşimi mutlu edebiliyorsam, çocuğuma yetebiliyorsam, dostlarıma faydam oluyorsa manen, ben daha ne isterim?
içimdeki gücü anlatmaya kelimelerim yok, o çok başka bişey... hiç yorulmayan hiç azalmayan ve yılmayan bir ışık var içimde... o ışık beni nereye sürüklerse ben oradayım. neşemi, sevincimi , enerjimi veren o....
 hayat güzel ve yaşamaya değer. 
 içimde yeşeren her duygunun tohumunu sen içime attığın için teşekkür ederim annem... iyi ki varsın. hep var ol.....
seni seviyorum..........

5 yorum:

  1. Süpper bir yaziydi. İçim okuyunca mutluluk doldu. Elif hanim böyle yazıları daha çok yazın...

    YanıtlaSil
  2. Yüreğini ortaya koymuşsusun. hak teala yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ahh çok güzeldi çok..kelimeler hiç bitmesin istedim okurken..yüreginize sağlık.

    YanıtlaSil