GEL KATIL BİZE :)

27 Ekim 2014 Pazartesi

BEZ TORBALAR HER YERDE...


Müşterilerimin istekleri ve ihtiyaçları belirledi hep ürün gamını.
Bazen yedek kıyafet koymak için istediler, baxen bikini koymak için, bazen ayakkabı torbası, bazen de mutfak için ekmek yada poşet torbası...
Diktiğim yada yaptığım her ürünü , kendime yapıyormuş gibi dikip, bittiğinde ben olsam alır mıydım dercesine inceliyorum.
Adımı taşıyan her ürünün arkasında durabilmek ve titizlikle yapmak istiyorum.
Kargolar sahiplerine ulaştığında, beklediğimize değdi diyebilsinler istiyorum çünkü.
Keyifle uzun yıllar kullansınlar istiyorum.

Bu torbaların değişik versiyonlarını da diktim. Tarhana, bulgur, mercimek , fasulye , pirinç için olanlarını istedi yeni evlenecek bir hanım.
Kendiminde yoktu tahıl torbaları. Kış çayım için, ıhlamur ve adaçayım için minik keseler diktim..
Hem şipşirin oldular, hem de kullanışlı.


Elma motiflerini aplike ederek bir kumaş oluşturdum kese haline getirmeden önce.
Sonra ağzı ve altı büzgülü poşet torbası diktim. Ekmek torbası ve onlara arkadaş bir de mutfak havlusu.
Hediye seçeneği de olabilecek bu üçlüyü dilediğiniz desen yada renkte hazırlayabilirsiniz.


Yeni doğan bebekler için ise yedek body ve bez torbası olarak BEBEK BODY temalı bu torbaları diktim.
İsme özel yapıldığı için daha mutlu edici bir hediye oluyor inanın. 
Pastel renklerde hazırladığım bu ürünlerde sık tercih edilen ürünler arasında.
Sevgiler ... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder