GEL KATIL BİZE :)

31 Ekim 2014 Cuma

BİR KÜÇÜK ATÖLYE HİKAYESİ...

Sevdiği iş ile uğraşınca yaşlanmıyor insan ruhu. Küçük bir atölyem var, kapıdan içeriye girdiğimde kendimi unuttuğum. 
Mutlu olduğum, malzemelere dokundukça hayaller ürettiğim, gerçeğe dönüştürmek için sabırsızlandığım...

Rengarenk kurdeleler, mini mini desenleri olan kumaşlar,meraklı baykuşlar...

Tıkır tıkır bir dikiş makinesi, boya kalemleri, rengarenk keçeler...

Ortaya çıkan her ürüne ruh veren duygular, enerji var..


Baktıkça mutlu olduğum, içindeki hayalleri bir tek benim görebildiğim bir atölye.

Duvarında notlar, kalıplar, hatırlatmaların asılı olduğu panolar var. 
Heyecan, emek ve sabır var.
Siparişlerin ulaşacağı kişilerin heyecanlı bekleyişinin sonundaki tebessüm var...










1 yorum:

  1. meraklı atolyem..2 Kas 2014 00:49:00

    atölyeniz çok güzel elif hanım.emek bir yerde emek olurda güzel olmazmı.aynen bende sizin gibi bir odamı atölye yaptım.inanın tüm söylediklerinize katılıyorum.bazen bana sıkılmıyormusun kafayı yiyeceksin diyorlar.ama kafam o kadar dolu ki bazen hangisini önce yapsam diye düşünürken vakit kaybediyorum.insan sevdiği şeyi yaparken hiç sıkılırmı.size bravo diyorum.hem çalışıp hem üretkenliğiniz ve enerjiniz için...

    YanıtlaSil