GEL KATIL BİZE :)

22 Ekim 2014 Çarşamba

BLOG YAZMAK ÖNEMLİ :))



Merhaba 
ben geldim...
uzun uzun ara verdikten sonra, iştahla hevesle geldim
hayatımıza instagram girdi gireli bloglarımızı pek ihmal ettik farkındayım. oysaki ne güzel dertleşir, nasıl hevesle yazışırdık. gelen her yorumu hevesle açar mutlulukla okurduk. 
daha anlık oldu paylaşımlarımız , elimizin altında olunca telefon,çek ve paylaş moduna girdik.
ama burası öyle değildi , uzun uzun içimizi döker, birbirimizden fikirler alırdık.



geçtiğimiz pazar günü 
 balköpüğüblog bursada verimli bir toplantı ile, blog ile olan aşkımızı depreştirdi.
ne kadar güzel bir  paylaşım yaptığımızı hatırlattı bize. 
ben de bulduğum ilk fırsatta sizlerle buluşmaya bu sayfaya geldim.
geçen yıla nazaran olabildiğince hafiflettim programımı,
geçen yıl bir çoğunuzun bildiği üzere hem devlet okulunda ders saatim yoğundu, hem de özel okulda çalışıyordum öğleden sonraları...
bunun dışında okullar hayat olsun projemiz vardı.haftada iki gün kurs veriyordum.
sonunda pil bitti tabii.
bu yıl eşimin ve ailemin isteği ile '' Elifçim kendine zaman ayır, vücut bi yerden sonra dayanmaz'' çağrılarına kulak verip devlet memuru salt kimliğime geri döndüm.
okulum değişti, tayinim çıktı, yeni mekan, yeni arkadaşlar derken bir ayı geride bıraktık bile.
geçen yıl trafik lambalarında dakika sayarken, şimdi ayaklarını uzatıp oturmak pek bi garip.
sürekli bişeyleri unutmuşum, bi yerlere yetişecekmişim gibi hissediyorum.
sanırım zamanla alışırım.
diğer yandan keçe ile olan sevdamız devam ediyor tabi.
bunun yanına bir yıldır dikiş ve tığ işi eklendi.
birinden sıkılırsam diğerine geçiyorum. onlar terapi merkezim benim.
öyle keyif alıyorum ki her birinden, uyumadan , acıkmadan yapasım var sürekli.
ürünlerimi beğenen tercih eden ve heyecanla bekleyenler oldukça , üretmek benim için mutluluğun diğer adı olmaya devam edecek.
şimdilik müsade, biraz keyifsizim bu günlerde. bademciklerim yine tüm enerjimi esir almış durumda.
öpüyorum satırları okuyan gözlerinizden.
mutlu hafta sonuna ne kaldı ki, hadi gülümseyin. 


2 yorum:

  1. Cok gecmis olsun Elif Hanım. Ama bir de bu kadar işin arasında kendinize pırıl pırıl bakıyordünü. O da şaşılacak şey doğrusu😊 Maşallah

    YanıtlaSil
  2. Elif hanım hoşgeldiniz:) aynen öyle instagram yüzünden birçok kişi bloguna uğramaz oldu umarım burada da bol bol paylaşımlarda bulunursunuz eskisi gibi.... ayrıca da çok geçmiş olsun şu mevsim geçişinde hepimizde aynı hastalık....

    YanıtlaSil