GEL KATIL BİZE :)

28 Ekim 2014 Salı

KÜÇÜK ŞEYLER, MUTLU EDER...

Hayatta küçük şeylerden mutlu olmak istiyorsa üretmeli insan. Emek üretmeli, sevgi üretmeli. Ve özellikle emeği sevgiyle üretmeli. 
Severek ve mutlulukla yaptığınız her iş güzel sonuçlar doğurur bence.eşinizin yada çocuklarınızın sevdiği bir yemeği onları mutlu etmek için istekle yapmak mesela, yada bir dostunuza hediye masa örtüsü dikmek, yada çocuğunuza kalem kutusu örmek...
Sonuçta birini mutlu etmek varsa , o iş hiç zor ve yorucu gelmiyor öyle değil mi?


Bu bardak ve kılıfını eşim bana bernardodan almıştı. Eve gelince sürahi ile ne güzel olur yan yana dedim. Sürahi çıplak kaldı yanında. 
Yapar mıyım yapamaz mıyım derken örmeyi denedim. Baktım oluyor.
Hemen sürahiyi giydirdim. Bişey başarabilmenin sevincini bende ikiye katlayan diğer şey ise, öğrendiğim şeyi yapıp başkalarını da sevindirmek. O hevesle iki tane daha bardak giydirip iki arkadaşıma hediye ettim.
Onların sevincini görmek bana çok iyi geliyor.
Hediyeleşmeyi, paylaşmayı seviyorum.eğer elimden gelen birşeyse, emek vermek zor gelmiyor. El emeğine değer verenlere tabii. 
Pinterestte gördüğüm bazı motifleri örmeye çalışıyorum. Çok başarılı olmada da deneme yanılmayla doğruyu bulabileceğimi umuyorum.

Geceleri pijama patik televizyon üçlüsüne eklenen yumaklarım sayesinde zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.

Elma kılıfı örmeyi bana smilenaworld öğretti.örebildiğim için çok mutluyum. Teşekkür ederim semracım. Sayende bi çok kişiyi sevindirdim.çantamda hep bir kılıflı elma bulunuyor ve o gün kime kısmet oluyorsa veriyorum.bu gün bankadaki bireysel müşteri danışmanıma kısmet oldu.
Bişeyleri öğrenmek tabiki çok güzel, ama birine hiç beklemediği bir anda emek verilerek yapılmış bir ürün veriyorsanız o çok daha mutlu ediyor insanı.

 Bazı bayanlar uzun süren işlerden sıkılırlar. Çabucak bitsin isterler. İşte bu elma kılıfı çabucak biten bir tığ işi.

Evde sıcak ve yaşanmışlık atmosferini seviyorum.
Rahat  ve sade. Hani oturma odası tadında. Ev patiklerinin kenarda durduğu, koltukta duran bir battaniye, dergiler, ipler yünler, sehpada kurabiyeler.... 
Evde yalnız zaman geçirmekten hiç ama hiç sıkılmıyorum.mutlaka yapacak bişeyler buluyorum çünkü.dikiş odam güneş görüyor. Perdesini kaldırıp, aklımdaki projeleri bir bir yapmayı seviyorum.
Kendi kendini mutlu etmenin yollarını bulursa insan, beden yaşlansa dahi, ruhu yaşlanmıyor.
Gencecik ruh ve huzurla mutlu bir ömür dilerim ... 





1 yorum:

  1. Gerçekten tüm düşüncelerine harfiyen katılıyorum arkadaşım...elma kılıflarına bayıldım...bardak ve sürahi çok tatlı olmuş,ellerine sağlık...mutlu et,mutlu ol projesi düzenlemek lazım aramızda...aynı düşünceye sahip bir aileyiz biz bloggerler değil mi?

    YanıtlaSil