GEL KATIL BİZE :)

25 Ekim 2014 Cumartesi

YENİ BİR YAŞA MERHABA...


Saat 24 itibari ile yeni bir yaşa daha merhaba dedim. Yaşlanıyor muyum? Yaş mı alıyorum bilmiyorum. Ruhuma sorarsan hala kelebek gibi... Yaş kavramı ile alakalı değil ruhum.
Zaman geçerken, beraberinde birçok öğreti bırakıyor bize aslında. 
Şu olgunlaşma ve farkındalık dedikleri şeyler zamanla oturmaya başlıyor. Daha bi anlayışlı, daha bi başka oluyor bakış açın...


Yaşamı, anı dolu dolu yaşamak çok önemli. İyi şeyler sığdırmak hayata. Güzel izler bırakabilmek, iyi insandır dedirtebilmek...
Farkında olarak 
yaşaman, yaşama değer ve amaç katman önemli. 


Yüzümdeki izleri, göz çevremdeki kırışıkları seviyorum. Onlar yaşanmışlıkların izleri.neler neler sığıyor bir ömre düşünsenize... Acılar kederler, kayıplar, üzüntüler, diğer yanda paylaşımlar,aşk sevgi, mutluluk, evlat, sevinçler. 
Bazıları yıpratıyor, bazıları yeniliyor bizi. Ama herşeye rağmen hayat devam ediyor.

Bir bakıyorsunuz çevrenizi iyi insanlar sarmış,aileniz bir yanda, dostlarınız bir yanda, sizi mutlu etme çabası gösteriyorlar.öyle keyifli bir duygu ki...



Geride bıraktığım onca yaşımı hep güzel insanlarla , güzel anılarla kutladım. 

Bence bugün iyi ki doğdun günü değil, iyi ki doğurdun günü olmalıymış.canım annem bugün yine, allah iyiki bana bi tanecikte olsa kız evlat vermiş çok şükür yarabbim dedi.işte en güzel hediye🙏 öyle mutlu oldum ki.

Artık 40 a 2 var. İçimde değişen duygular, ve en çok gönül kırma korkusu var. 
Bu dünya ortalama , maksimum 75 yıl. Yarısını yaşadık, geride ne kaldığını ne kadar daha yaşayacağımızı bilmeden yaşıyoruz. Hırs uğruna, para uğruna, kompleksler uğruna , hayatı kendimize eziyet haline getirmeye değmez.
Allahım hepimize sağlıkla ve tüm sevdiklerimizle mutlu nice yaşlar görmeyi nasip etsin. 
Doğum günü kızı yatar...uykusunu alsın ,  Yarın mutlu ve dinlenmiş bir yüz ona eşlik etsin . Anı kumbaranız dopdolu olsun 

Geçen yılın doğum günü pastası kurabiyeden düşler Ayşe Aktaş tarafından eşim ile işbirliği içinde hazırlanmış enfes bir hediyeydi. Hala bakıp mutlu olduğum fotolardan. 
İyi geceler...

















2 yorum:

  1. nice mutlu yıllara....sağlıkla, sevgiyle, mutlulukla....

    YanıtlaSil
  2. Nice saglikli yillariniz olsun Elif hanim :)

    YanıtlaSil