GEL KATIL BİZE :)

10 Kasım 2014 Pazartesi

10 KASIM


                 10 kasım 2014
Sabah bayrak töreni vardı. Pazartesi sabahları telaşeyle geliyorum okula.törene geç kalma korkusuyla.
İstiklal marşı okunurken ağlayasım geliyor.ne zaman duysam aynı duyguyu yaşıyorum.
Hayran olduğum, inandığım , milletini baş tacı yapan, köylüsünü efendi yapan, duruşuyla nice hükümdarlara örnek olmuş o zeki adamı görmeyi o kadar çok isterdim ki. 
Bugün 10 kasım, tam 15 yıl önce bugün başladım mesleğime. Yıllarca hayal ettiğim tek mesleğe.
Öğretmenlik bence çok kutsal.
Ürünümüz insan bizim. 
Kaç yüreğe dokunuyor ellerimiz gözlerimiz. 
İnşallah hepsine güzel duygular aşılayabiliriz.
Bilinçli, zeki,özgüvenli bireyler yetiştirebilmek tek hedefimiz. Sağlıkla
Çalışıp daha uzun seneler öğrencilerimle bir çok güzel işe imza atmak, iyi hatırlanmak istiyorum. 
Millet olarak başımız sağolsun. 
Unutmadık. Unutturmayacapız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder