GEL KATIL BİZE :)

5 Kasım 2014 Çarşamba

AKLIMDA BİNBİR FİKİR...

Günlerdir aklımda yapmak istediğim bir sürü proje var. Eğer o an bi kenara not etmezsem uçup gidiyorlar aklımdan. 
Bir anda beliriveren ilham , bir anda gidiveriyor değerlendirmezsem. 
O yüzden yazmakta buldum çareyi.çalışma odasının panosuna iğnelenmiş bir sürü fikir hayata geçmeyi bekliyor.

Bazen mutfağa girip kek kurabiye yaparak dinleniyorum, bazen tığ işi ile motifler örerek, bazen dikiş dikerek, bazen keçe keserek...




Ev temiz, mutfak derli toplu ise, uykumu almışsam, akşama yemeğim de varsa, değmeyin keyfime.
O zaman aklım başka bi yere takılmadan üretim yapabiliyorum. Hem özgün, hem devyeni işler çıkıyor ortaya.


Zaman hızla akıp geçerken, küçücük anlara mutluluk sığdırmak gerek.
Kendimizi oyalamanın, mutlu etmenin yollarını bulmalı...
Siz neleri yapmaktan mutlu oluyorsunuz ? 
Haydi bi yerden bsşlayalım mı?


1 yorum:

  1. süper ya beende tam bu dediklerinden mutlu oluyorum ama işe gelmekten hiç hoşlanmıyorum.

    YanıtlaSil