GEL KATIL BİZE :)

20 Kasım 2014 Perşembe

AMACIMIZ HOBİ EDİNDİRMEK, AMACIMIZ MUTLU ETMEK


Günaydın.
Biz okullar hayat olsun projesi kapsamında 4. Yılımızda da keçe kursumuzu açtık.
Velilerimize ücretsiz olarak düzenlediğimiz bu kurs, milli eğitim, halk eğitim ve belediye işbirliği ile yapılıyor.
Üç yıldır oldukça güzel çalışmalar yaptı kursiyerlerimiz.
Koruparkta açtığımız üç sergi ile görücüye çıktı ürünler.

Bu yılda yeni okulumda yeni müdürümün ricasıyla ( birazda kursiyerlerin okul idaresine baskısıyla) yeni kursumuzu açtık.
Kursta neler mi yapıyoruz? 
Öncelikle kesim tekniklerini ve kalıp çıkarmayı, pratik kesimi öğretiyoruz.
Sonra dikiş teknikleri, iğne ardı, battaniye dikişi, elde makina dikişi, teğelleme, tıhum işi, sarma, zincir dikiş gibi elde dikiş tekniklerini öğretiyoruz.


Daha sonraki aşamada ise, birleştirme, elyaf dolgulu ürünler yapma, kasmak üzerinde çalışma, üç boyutlu çiçeklerin yapımını öğretiyoruz.

Defter kaplama, sepet kaplama, astarlama da var tabi.

Daha sonra monte etme, dizayn, renk uyumu, zıt, kontrast ve uyumlu renkler hakkında bilgi veriyoruz. 


Herkes çok mutlu ayrılıyor. Yapabilmenin sevinci ile...
ilk ortaya çıkan ürün eşine , komşularına gösteriliyor:))


İlk zamanlar herkes izleme aşamasında, ama bir kaç dersten sonra öyle güzel bir kaynaşma yaşanıyor. 
Kendi aralarında planlıyorlar, sen tatlı yap, ben tuzlu yapayım, sen salata türü bişey yap diye , listeler yapıyorlar.
Bazen yoruluyorum. Ama onlardaki heyecan ve sevinç beni mutlu ediyor. 
Bir de hayata iyi izler bırakmış olmak manen tatmin ediyor beni. 
Elimden geldiğince yardımcı olabilmek, birşeyler öğretebilmek keyif veriyor.
Hayatta herkesin bir yaratılış amacı olduğuna inanıyorum.
Birbirimizle yollarımızın keşismesi bence tesadüf değil.çokşey öğreniyoruz birbirimize güzel duygular aktarıyoruz.
Hayatımda yolumun kesiştiği hemen hemen herkesin bana kattığı olumlu şeyler olduğuna inanıyorum.
Ve bende üzerime düşeni yapmaya çalışıyorum.boşluklar içinde öylesine yaşanmış bir ömür değil de, her anı dolu, anılarımın çok olduğu, iyilik ve güzel duygularla anılan biri olmayı isterim.
İşte bu yüzden bulunduğum her oramdaki huzuru, anlayışı, birlik ve beraberliği önemsiyorum.
Hayatınız güven veren, yüzünüzü güldüren ve her ihtiyaç duyduğunuzda yanınızda beliriveren insanlarla dolsun. 
Gülümseyin ve gülümsetin. 





7 yorum:

  1. Elif hanım öğrencilerinizin günün bitiminde mutlulukla ayrılması, güzel şeyler üretmiş olmak değil sadece sizin pozitif yaklaşımınız, gülen yüzünüz, sevgi dolu yüreğiniz sanırım.Mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan güzel görür derler.teşekkür ederim.böyle düşünülmesi beni çok mutlu etti. Sevgiler size kucak dolusu

      Sil
  2. O kadar güzel işler yapıyorsunuz ki bursaya taşınıp kızımı sizin okulunuza gönderip kendimide kursa atmak istiyorum :)
    Sizin kursat yaptıklarınızdan blogdada anlatımlarda bulunsanız bizde sizin bilgilerinizden feyz alsak çok güzel olur sizinle tanışmayı çok isterim belki yollarımız bir gün kesişir bir yerlerde kolay gelsin mutluluklar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız.inşallah tanışma fırsatımız olur.imkan oldukça paylaşmaya çalışırım aşamaları. Sevgiler. Yorumunuz için teşekkür ederim.fikirleriniz benim için önemli.

      Sil
  3. Çalışmalarınızı ve hayata bakışınızı takdinre şayan buluyorum Bir öğretmende bulunacak güzel çalışmalan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .fikirlerinizi paylaştığınız için.yorumlar benim için çok önemli.dışarıdan bakan bi gözün ne gördüğünü merak ediyorum.saygılar

      Sil
  4. Elıf hanım merhabalar blogunuzu ve ınstagram hesabınızı severek takıp edıyorum.Bende kursta verdıgınız bılgılerden faydalanmak ısterım.Keske karsılıklı yapabilsem bu paylasımı. İnsallah oda bır gun olur degılmı.... bende beledıyenın acmıs oldugu tekstıl kursuna gıdıyorum.İdolümsünüz. çok öpüyorummm gorusmek uzere Bu arada aynı gun dogumluyuz sene farkıyla ınstagramda kendınızı anlattıgınız bır paylasımınız vardı bayılmıstım cogu dusuncelerımız aynı idi sadece sızın kadar pozıtıf degılım galıba ooo amma yazmısım mesaj yazmayı hıc sevmem bu arada ama sızın ıcın bu bır ılktı tekrar optuuummmm

    YanıtlaSil