GEL KATIL BİZE :)

11 Kasım 2014 Salı

BAŞKA YERDE ARAMA IŞIĞI ...IŞIK SENİN İÇİNDE...IŞIĞIM SANA AŞIĞIM...

hani veren el alan elden üstün ya,
hani sevebildiğin kadar yücedir ya gönlün,
hani içinden bir sürü iyilik geçer de bazılarını imkanın olmadığı için yapamazsın ya,

hani hiç ummadığın anda içinde bir ışık belirir de ,
içini huzur kaplar ya,

hani hayatta hiç bir şey tesadüf değil ya,
her olumsuzlukta bir hayır var, ve her hayırda bir şer olurmuş ya,




hani bazen bir cümle hayat kurtarır ve başka bir pencere açar ya insana,

hani dağıldım sanıp ta kendini silkeler ve toparlanırsın ya,

hani hiç ummadığın anlarda Allahım yeni kapılar açar ya ardı ardına,

ferah nefeslerin olur ya,





bazen bir tad, bazen bir koku 
seni ışık hızıyla geçmişe götürür ya,

bazen kendini yağmur bulutları kadar yüklü,
bazen boş bir bidon  gibi tangır tangır hissedersin ya,

hani bazen hayat çok amaçsız , anlamsız ve boş görünür de,
bir saat sonra 
herşey tersine döner ve gözlerinde ışık çakar ya,

yaşam sunulmuş mucizelerin en güzeli oluverir ya bir anda,




bazen üzüldüğün şeylerin ne kadar da önemsiz olduğunu birden bire fark edersin ya,

hani bazen vur patlasın çal oynasın moduna alırsın ya kendini, titreşimden çıkarıp....

radyoda çalan şarkıya en detone sesinle bağırarak eşlik edersin ya araba kullanırken,





sonra içindeki çocuk cesaret bulup,
aralar ya perdeyi
konuşur ya seninle...

hani bazıları bilinçaltı, bazıları içses
bazıları altıncı his der ya ona.

sana eski bir şarkı mırıldanıp , minik notlar gönderir ya
senin bile bilmediğin kadar içinden, derinden.

sonra aynaya bakıp gülümsersin ya ona,

gözlerinde şükran ifadesiyle.

farkında olmadığın, ya da unuttuğun şeyleri hatırlattığı için.





ve artık 
geri gelir ya yitirdiğini sandığın şeyler,

meğer hep batıya bakan pencereden bakmış olduğunu farkedersin ya...

oysa uzun zamandır ilk kez doğuya bakıyorken bulursun kendini.
güneşin doğuşuna.

hani giden, yiten yok olan şeylerin gidiş yönüdür ya batı.
güneş batar ve ışık kaybolur.

oysa doğudan doğar her yeni gün.
doğudan aydınlanır ya eşyalar.

görmediğin bir manzara sunar ya sana sabah seheri.

daha yaşanacak çoook güzel şeyler olduğunu müjdeler ya...

işte öyle...............................................................................................................

yeniden keşfedip kendini,
gücünü,
ve sahip olduklarını,

yeniden doğarsın.

acıyan yerlerin acımaz olmuş...

belki biraz daha artmış nasırların,

ama daha dayanıklısın artık ateşe...

(fotoğraflarla , yazdıklarımın ne alakası var değil mi?..her ilmekte, her dikişte, her üründe duygularım var benim.bazıları bana dair, bazıları aklıma gelenlere dair.kimi mutlu, kimi küskün, kimi huzurlu.ve bu ürünleri yaparken içimdeki katip bunları yazdı...)

doğuya bakan pencereme vuran güneşin şerefine olsun bu yazı.

seviyorum sizi......

11 yorum:

  1. ve işte ben artık bu anlattığın haldeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demiştim gülüm....
      zaman çare demiştim, hayırlısı demiştim sana. bak geçiyor işte değil mi?
      neler neler geçmedi ki...
      su akar yolunu bulur canım.

      Sil
  2. oyyy böyle duygulara can kurban!! Çalışmaların beni mest etti, gözlerim bayram etti canım benim.. Ellerine sağlık.. çok da güzel yazmışsın.. Sen yaz ben zevkle okurum.. görseller de içimi açtı hem =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedacım teşekkür ederim bitanem.
      ben yazarım...okunsa da okunmasa da yazarım. hiç vazgeçmedim ki yazmaktan.
      bazen okumaya açık bazen sadece kendim için yazdım.
      yazan anlar değil mi?

      Sil
    2. tabi.. öperim kocaman!

      Sil
  3. ne güzel bir yazı. yüreğinize sağlık hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de isim yazsaymışsın ya...teşekkür ederim ama kim olduğunu bilemedim ki...

      Sil
  4. elif hanım merhaba. bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum.öyle akıcı ve içten yazıyorsunuz ki bazen karşımda olduğunuzu ve dertleştiğimizi hissettiriyorsunuz bana. hem çok pozitifsiniz , hem de çok içten ve sevgi dolu her cümleniz. işini seven, ailesine zaman ayırabilen , girişimci ve hobilerine emek veren birisiniz.sizi hiç tanımasakta sanki çok uzun zamandan beri yakın dostmuşuz gibi hissettiriyorsunuz. evden çıkmadan sizi okumak için defalarca bakıyorum yeni bir şey yazdınız mı diye. oğlunuz da çok tatlı.ve bence çok şanslı böyle bir anneye sahip olduğu için.
    bazen öğrencilerinizin yorumlarını okuyorum.sizi örnek alıyorlar.
    hiç moralsiz olmaz mısınız? hep umut dolu yazılarınız. yaptıklarınız da öyle şirin ve renkli.
    sizi yakından tanımayı çok isterdim.
    hatta kız kardeşiniz olmayı.
    bazen ilaç gibi geliyor yazdıklarınız. içimi okuyor gibi.
    ben de sizi örnek alıyorum. karakter olarak ve başarı olarak modelim sizsiniz.
    sevgilerimle EYLEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylem hanım merhaba. okuduklarım beni çok onure etti.size bu kadar yakın hissettirebildiysem ne güzel.bazen hiç tanımadığımız ya da sesini bile duymadığımız insanlarla yakın bir bağ kurarız. blog alemi de öyle birşey işte.
      sevmek üzerine yazdıklarınızı okudum.
      varoluşumuzun nedeni bence sevmek.birini değil, herşeyi, her duyguyu sevmek.
      kendini sevmek, çevrendekileri sevmek.
      yaradılanı sev, yaradandan ötürü demiş ya...
      işime gelince; gerçekten mesleğimi severek yapıyorum.
      çocukları seviyorum.bizim ki duygusu olan bir meslek.uğraştığımız şey nesne değil, canlı.o yüzden zayiat şansımız yok.
      fire vermeden işlemek zorundayız.bozmadan, kırmadan, incitmeden.
      sonuçta hepsi anne ve babasının bir tanesi ve en değerli varlığı.
      sabahtan yazamıyorum çünkü okulda oluyorum.
      okuldaki pcler bloglara ve sosyal ağlara kapalı.
      bu yüzden fırsat buldukça oğlum eve gelmeden yazmaya gayret ediyorum. çünkü geceleri de ödev yapıyoruz.
      Asil için yazdıklarınızı kendisi de okur birazdan. teşekkür ederim. allah herkesin evladını bağışlasın.
      her çocuk annesine güzel tabiki...
      iç dünyam renklidir gerçekten.
      içimi çoğu zaman bahar mevsimine benzetirim.
      moral bozukluklarım oluyor tabi her insan gibi.
      ama kendimce çarelerim var içinden çıkmak için.
      odaklanmıyorum sorunlara.
      çözüm odaklı olmak diyelim işin sırrı.
      kız kardeşim yok benim de.
      manevi olarak elbette kardeş kadar yakın olduğum iki kişi var. ama seni de 3. kız kardeş olarak alırız aramıza :))
      ilaç gibi demişsin.
      eğer gerçekten buradan yazdıklarım birilerinin içini rahatlatıyorsa, deva oluyorsa ne mutlu.
      bilmeden yaptığım güzel şeyler var demektir.
      örnek almak konusuna gelince,
      çok sevindim bunu duyduğuma, lakin
      tek bir örneğin olmasın hayatta.
      birinin konuşması, diğerinin eleştrisi, bir diğerinin olumluluğu, diğerinin tutarlılığı, mertliği vs....
      insanları gözlemleyerek, sende olmasını istediğin özellikleri belirleyip ,sadece o özelliği de örnek alabilirsin.

      elimden geldiğince yanıt vermeye çalıştım yazdıklarına.
      bloğun var mı bilemiyorum.

      ancak yazdıkların gerçekten çok güzel şeyler. ve beni hiç tanımadan bunları yazmana neden olduğum için çok mutlu oldum.
      umarım sen de ileride olmak istediğin yerde, dilediğin özelliklere donanmış biri olursun.
      hayat sana tüm beklentilerini karşılayarak güzel günler getirsin canım.
      kız kardeş olmak isterim dediğin için benden küçük olduğunu tahmin ediyorum.
      sevgiyle kucaklıyorum seni...

      ELİF ŞAHİN..

      Sil
  5. Elif çok güzel yazmışsın . Yaşanacak daha çoook güzel şeyler olduğunu müjdeleyen güneş hep pencerene vursun , hep içini ısıtsın , sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorlar.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil