GEL KATIL BİZE :)

9 Kasım 2014 Pazar

GÜNLERDEN PAZAR

Mutlu bir pazar akşamından merhaba. 
Hafta içi çekirdek ailesi ile  kahvaltı edemeyengillerdeniz biz. 
Evden en erken ayrılan ben, sonra oğlum ve eşim hafta boyu koşturmaca içinde ne bulursak onu yiyoruz.
Bu yüzden birlikte olabildiğimiz tek gün olan pazar günü bizim için önemli.

Kahvaltı keyif ...Öyle 3-4 saat kahvaltı sofrasında kalabilirim yani. 
Tüm hafta biriken sohbetimiz, fikir alışverişimiz, haftanın gündemi hepsi kahvaltıda hayat buluyor.


Bursa'da kahvaltı ettiğimiz yerler arasında HASKÖY'deki hasköyüm pidecisi en keyif aldığımız yer.
Öyle tatlı ve içten sahipleri var ki, her hafta sonu bizi misafir gibi ağırlıyorlar. Puf puf yeni fırından çıkmış pideler, köy tereyağı, köy zeytini, kızarmış köy ekmeği, daha neler neler... 
Birde güler yüzlü hizmet var tabi. Kavurmalı yumurtasını tek geçerim.
Serpme kahvaltıları daha çok seviyorum. 
Açık büfeden daha verimli oluyor bence.tabi bu benim fikrim.birde çay sever olarak her bardak çay için yerimden kalkmak istemediğimden çay servisi yapılan yerleri seviyorum.
Eğer hava serin ise ve avm içinde işimiz  varsa korupark shakespeare bistronun kahvaltısını tercih ediyoruz. Zengin çeşidi ve hoş sunumu ike doyurucu bir kahvaltı.kahvaltıyı kaçırırsanız beya peynirli omletini deneyin derim.hafta içi 11:30a kadar kahvaltı servisi var. Hafta sonu ise 14:00 e kadar geç kahvaltı yapabilirsiniz


Diğer yandan çekirge saklı bahçenin yeşil manzarası, bursayı tepeden gören cephesi ile, seçtiği müzikler ve kaliteli servisi ile vazgeçemediğimiz yerlerden....
Kahvaltı sonrası market ve semt pazarındaki işlerimize sıra geliyor. Onları da halledince anne-baba ziyaretlerimiz oluyor.bir hafta annemlere gidiyorsak,bir hafta eşimin ailesini ziyarete gidiyoruz.
Eve geldiğimizde dinleniyoruz. Çay, kahve, belki bir kek, bir film eşliğinde bir kaç saat geçiriyoruz.






Evde zaman geçirmeyi seviyorum aslında.ama işlerim bitmiş olsun. Ev temiz, ütü bitmiş,mutfak derli toplu, yemekler hazırlanmış olmalı.
O zaman üretmeye,üretirken dinlenmeye vaktim kalıyor.

Kendi kendime misafir olma fikrim var benim :)) öyle misafir ağırlar gibi bir iki çeşit ikram yapıp , çay demleyip evde eşim ve oğlumla misafir oluyoruz. Keyifli bişey seneyin sizde :))


Sunum ise önemli, enfes tadı olan şeyleri bile alelade önüme getirdiklerinde oek cazip gelmiyor, itina ve özen ile servis edilmeli bence (!) . 
Kendini sevmeli ve iyi davranmalı insan.çünkü en uzun süren ilişkimiz kendimizle.
Şimdi fırında kestane , tv de romantik komedi bir film ile pazartesi sendromunu yenmek için enerji depoluyorum. 
Mutlu haftalar ... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder