GEL KATIL BİZE :)

2 Kasım 2014 Pazar

HASIR AMERİKAN SERVİSLER

Hani sipariş geliyor ya, ve ben heyecanla çabucak bitirip göndermek istiyorum ya sahibine...
Sonra merakla bekliyorum ya, beğendiler mi acaba? Hayal ettikleri gibi oldu mu ki? İlk gördüklerinde mutlu oldular mı?
Keyifli pazar kahvaltılarına eşlik etti mi servislerim?
Yoksa ağır misafirler için mi geldiler masaya? 



Gibiiiii bir sürü soru oluşuyor aklımda.
İşte bazı müşterilerim beni hiç merakta bırakmadan dönüş yapıyorlar. 
Bazen bir foto ile, bazen bir mail ile..
Bazen bir hediye ile.
Dönüşler benim için ve işim için o kadar önemli ki... 


Duygu ile üretilen herşeyde , duygu ile bir dönüş bekliyor insan.
O zaman daha motivasyonlu çalışıyorum.
Her ürün bebeğim gibi. 
Kıymet bilen insanların ellerinde olsun istiyorum.


Kullandıkça, baktıkça keyif versin onlara...


Her hangi bir mağazadan bişey alıp çıkmaya benzemiyor tasarım ürünler.
Görmediğiniz bir hayali, anladığınız kadarıyla , yada anlatılabildiği ölçüde yapmaya çalışıyorsunuz. 
Doğal olarak sanal bir taslak var aklınızda.
Her detayı dikkate alarak üretiyorsunuz.  


Bittiğinde ise görmek istediğiniz heyecanlı bir gülümseme oluyor. 

İşte o tebessümü yüzyüze teslim ettiğim siparişlerde görebiliyorum ancak.
Kargo ile giden her ürünün açıldığı andaki ifade ise en çok merak ettiklerim arasında.

Ben herşeyi, siz mutlulukla kullanın, ve içimdeki enerji sizlere de ulaşsın diye üretiyorum. 
Dokunduğunuzda , elinizdeki ürünün taşıdığı heyecan ve sevgi sarsın sizi...
Öperim gçöz kapaklarınızdan, kirpiklerinizin ucundan...
Allah rahatlık versin...







3 yorum: