GEL KATIL BİZE :)

4 Kasım 2014 Salı

İNANÇ ÖYLE BÜYÜK BİR KUVVET Kİ..



ELLERİNİ HİSSEDİYORUM ...

daima...

ellerinin sıcaklığını ve verdiği güveni.


bir elin başımın üzerinde,

diğeri ensemden sırtıma doğru sanki.


avuçların sıcak,

iyi şeyler yaptığımda okşarcasına dokunuyor ellerin...


yanlışa yöneldiğimde ensemden tutup doğru yöne çeviriyorsun yavaşça başımı...


hep bir işaret gönderiyorsun .

ve ben her defasında görüyorum o işaretleri.


başımın üzerindeki elin diyor ki,

koruyorum....

sürekli olarak beni koruduğunu gözettiğini hissediyorum.

içimden geçenleri, dileklerimi, beklentilerimi sunuyorsun bana.


bazen kazalardan kıl payı kurtarıyorsun beni.


doğru görünen şeylerin yanlış olduğunu bir biçimde öğretiyorsun.


sırtımdaki elin diyor ki,

güven bana.

kaygılanma.

geleceğinden kaygı duyma.

ben senin yolunu çizdim,

emin ve güvenli,

hadi yürü...


bir de içime kocaman bir cesaret ve korkusuzluk duygusu koymuşsun ya....

en çok onu seviyorum.


bence hayatta yapılamayacak bişey yok.

yeter ki hakedenler için yapılsın.


öyle bir deli cesareti vermişsin ki bazen ben bile kendimden korkuyorum.


ellerinle ,

avuçlarının azalan ve bazen artan sıcaklığı ile yönlendiriyorsun beni.


hep iyilerle ,iyiliklerle karşılaştırdın teşekkür ederim.

hayalini kurdurduğun her şeye ulaştırdın.

ulaştırıyorsun.


seni seviyorum....


sana inanıyor ve güveniyorum.

yolumdaki dikenleri temizlediğin için,

bana tertemiz bir yol açtığın için, 

her defasında beni ödüllendirip mahçup ettiğin için,


adım gibi,

Elif gibi olmama yardım ettiğin için,

beni hiç sensiz bırakmadığın, umudumu yitirmeme hiç fırsat vermediğin için,

kulağıma hep güzel şeyler fısıldadığın için,


insanlara verebilecek kadar, paylaşacak kadar sevgiyle doldurduğun için,

bir çok kimsenin göremediklerini görmemi sağladığın için,

benimle konuştuğun için teşekkür ederim...


hiç çekmediğin ellerini ömür boyu hissetmeyi diliyorum.

verdiğin güce hayranım.

her defasında elimden tutup kaldırdığın inancına hayranım,

sana hayranım...

verdiklerine, vereceklerine,

hakkımda hep hayırlı olanı göstermene,

gözlerimi kapattığımda gördüklerime şükrediyorum...


hep ışık tuttun bana.

hep bir çare olduğunu hatırlattın,

üzüldüğüm zamanlarda bile,

beni o kadar güzel avuttun ki,


bak işte gece...

herkes uyuyor.

başka başka yerlerde...


ben gecenin karanlığında seninle konuşmayı seviyorum.

bu sessizlikte birbirimizi daha iyi duyuyoruz sanki,


içimdeki hazine sandığı için, hiç batmayan güneş için,

nefesim var oldukça benimle yaşayacak olan umut ve inanç için,


en çok ta güven verdiğin için teşekkür ederim...


ellerini hiç çekme...

beni hiç unutma, 

hiç yalnız bırakma,


her kararımda,

her adımımda yol göster hep yaptığın gibi...

sana sığınır, sana güvenirim,

sana inanır,

senden yardım dilerim.

dara düştüğümde değil,

iyi kötü her günümde.

seninleyim ve benimle olduğunu biliyorum.


bunu bilmek, hissetmek ve yaşamak çok güzel...


ellerinin altında olmak çok güzel...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder