GEL KATIL BİZE :)

3 Kasım 2014 Pazartesi

SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜ ...

İnsanın yaşı kaç olursa olsun, hatırlanmak, aranmak mutlu ediyor.
25 ekim doğumlu bir ekim kızıyım. Burcum akrep, yükselenim ne mi? O da akrep. 
Sevdiklerimi önemserim.hatta süprizler yapıp şaşırtmak isterim. Benim için özel be önemli olduklarını hissettirmekten mutlu olurum.
İnsanın hayatındaki özel ve önemli kişiler için gösterdiği hassasiyet sanırım herkesi mutlu eder.


Bugün Efsun beni bi kahve içelim diye çağırdı.
Aslında uykusuz ve biraz keyifsizdim.sabah çok erken kalktığım için eve dönüp dersten sonra uyumak istiyordum.bi ara gitmesem ayıp olur mu ki diye düşündüm.
Eve geldim. Sonra aradı Efsun. Hadi bekliyorum dedi. Tekrar giyinip çıktım.


Bir de baktım ki bir kaç blogger arkadaşım daha orada.bir blog buluşması zannettim.hani biz buluşucaz diye haber vermiş , fırsatı olan uğramış gibi. 
Sonra bu enfes pasta kulesi geldi.. 
Çok şaşırdım. Çünkü hiç beklemiyordum.
Çok ta mutlu oldum. 
Her birine ayrı ayrı teşekkür ederim bu organizasyon için...


Dilekler diledik, dua ettik, halimize şükrettik.

Keyifli bir anımız daha oldu anı kumbaramızda.

Hepinizin çevresi iyi insanlarla donatılsın.huzur ve güven hakim olsun.
Her gününüz doğum günü tadında geçsin. 
Bizler 40 civarında dolanan hanımlar olarak bulunduğumuz yaşın kıymetini bilmek niyetindeyiz. Bir 40 daha yaşar mıyız bilen yok.
O yüzden anı yaşamalı ve güzel duygulara yenilerini ekleyerek yaşlanmalıyız. 
Hayat kısa, mutlu yaşa... 








1 yorum: