GEL KATIL BİZE :)

12 Kasım 2014 Çarşamba

YENİ YIL İÇİN MUTLU FİKİRLER


Bugünkü merhaba KIRMIZI BEYAZ
Yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte gelen sipariş ve isteklerin rengi kırmızıya döndü.
Bende pek severim kendilerini. 
Enerjik ve mutlu edici bir renk. 
Şu yeni yıl coşkusu beni de üretmek anlamında çok tetikliyor.
Aklıma bir sürü fikir geliyor, kimi hayat buluyor, kimi gerçeğe dönüşemeden uçup gidiyor.
Ama kesmesi dikmesi ayrı zevkli bir renk kırmızı.
Uzun zamandır istediğim tabaklarım geldi. Tabiki kırmızı atkılı kız.
Tabak nereden diye sorarsanız www.secdus.com yada instagramda @secdus hesabında görebilirsiniz tabakların diğer parçalarını. 
Ben bakmaya doyamadım tabaklarıma. 


Noel ile ilgili yeni ve değişik fikirler, öğrencilerime yaptırmak istediğim objeler var aklımda.
Bugün kursiyerlerim çiçek kesmeyi denerken bir çok kağıt obje yaptım. Zamanla onlarıda paylaşıcam sizinle.


Baykuşları sevdiğim kadar matruşkalarıda seviyorum. Renkleri desenleri beni mutlu ediyor. Kıpır kıpırlar...
Onlarla bir çok ürün yaptım.

Bunlar bebek battaniyesi ve bebek bodysi. Öyle neşeli oldular ki, hediye için de çok hoş bir seçenek olabilir. 



Yaptığım ürünleri şık paketlerde göndermeye özen gösteriyorum. Yılbaşında ise daha bi heyecan veren paketler ulaşsın istiyorum sipariş sahiplerine.
Bu paketlemeleri tela ile yada craft kağıt ile yapıyorum.


Bu runner tam bir yılbaşı masası için. 



Geceleri herkes uyuduktan sonra çalışmak en sevdiğim şey. Sakin ve sessiz. Aklımda bir yerlere saklanmış olan  fikirler gecenin sessizliğinde daha netleşiyor. 


Yeni yıl olsun olmasın, arkadaşlarınıza ya da sevdiklerinize üzerinde adının yazdığı bir kalp verseniz kim mutlu olmaz ki? 


Bu tildayı bana özel üreten sevgili @matildarts 
Öyle güzel hazırlamış ki, elbisesi dikişmalzemesi  desenli, elinde makası ve dikiş makinası ile. Saçının şekli ile , boynunda kokoş kolyesi ile işte tilda elif karşınızda. 
Kış akşamları tığ işi motifler örmeyi seviyorum. 

Yeni yıl demek kırmızı yeşil ve beyazın güzel uyumu demek değil mi? 
Bazen sırf vitrinleri gezmek için yurt dışına gidip noel havasını koklamak istiyorum. O ışıltıyı seviyorum.


Evde dekor her daim değişkendir bizde. Bazen kahve krem oluverir, perdenin fonu, kırlentler ve halı değişir, bazen bi bakmışsın yeşil pembe bahar dalı gibi olur, kasım aralık geldi mi kırmızılar  sarar her yanımızı.
İçimdeki kıpırtı ve sevinçte tazelenir bu değişimlerle...

Baktığımda beni mutlu eden objeleri kapalı dolaplara, çekmecelere kaldırmam, ortada dursun , gözümün önünde olsun ki baktıkça keyif alayım isterim.
İşte bu yüzden evin her bir yanında emekle üretilmiş bir çok obje var. 


Noel babalı bez çantalarda bu sezonun gözde ürünü. Hem dayanıklı, hem kullanışlı. Hemde kişiye özel. 


Yine hiii dedirten bir yeni yıl hediyesi. Güzel dileklerin yazıya dökülmüş hali yeni yılda farklı bir seçenek olabilir mutlu etmek istedikleriniz için.



İşte bizde durum böyle. Evcilik oynar gibi yaşayan bir kız çocuğu var içimde. Aklı neye eserse onu yapan bir deli kız. 
Bazen biten ürünleri karşıma dizip, uzaktan izlerken uyuyakalıyorum.
Renkleri, keyfi, sevmeyi, yüzünü güldürmeyi, heyecanlandırmayı, üretmeyi,arkadaşlarımı,çevremdeki tüm canlıları seviyorum. Baktığım suladığım çiçekteki yeni sürgün vermiş dalı seviyorum. 
İçim böyle işte. 
Bedenim ruhuma dar geliyor sanki.
Dokunduğum herşeye enerji ve neşeden aktarmak istiyorum.satırları okuyan herkesle konuşmak, fikirlerini duymak istiyorum. 
Gözlerinizin içini ışıldatsın yeni umutlar, sağlıkla kalın. Öptüm göz kapaklarınızdan. 

















2 yorum:

  1. Harikalar yaratiyorsun içinin enerjisi ürünlerede yansımış. Bütün bunları görünce mutlu oluyorum herkes gibi .seni seviyorum iyiki varsın ve hayatimdasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz mutlu olunca ben daha çok seviniyorum.gerçekten çoktandır böyle eğlenmemiştik. Sen de iyi ki varsın deha kadın.

      Sil