GEL KATIL BİZE :)

25 Kasım 2014 Salı

YENİ YIL SOFRALARI İÇİN KEÇE RUNNER YAPALIM


Hep diyorum ya aklımda uçuşan fikirler var diye. Bir masal ülkesinde yaşıyor hayallerim. 
Kardan adamlı, noel ağaçları olan bir runner geldi aklıma. 
Hemen minik atölyeme girdim. Müziği
Açtım hafif bir sesle.
Çünkü aklımdakileri ürkütmek istemedim.
Bir yandan kestim, yerlerine iğneledim.
Sonradan aklıma gelenler oldu ilave ettim.

Önce makinada diktim her birini. El dikişi efektini sevdiğim için sonrasında elde zıt renklerle geçtim üzerinden.
Ağzı burnu , kulaklığı derken çıktı ortaya..

Hemen ütüledim. Zaten evde yeni yıl renkleri hakim , runnerı da masaya serdim tam oldu.

Baktıkça neşelendiren kardan adamlar sanki canlı gibiler.
Kulaklığı olan benim oğlum. Evde çoğunlukla o vaziyette çünkü.

Ben böyle çok keyifliyim. O kadar mutlu eden bir dünyam var ki, her şeyden keyif alıyorum şükürler olsun. Evini sevmeli insan. Eşyasını koltuğunu, tabağını bardağını sevmeli.
Yemek yaptığı tencereden çıkan duman bile mutlu tütmeli. 
O zaman bayramda senin evinde , şenlikte. 
Evlerinizin huzuru bol olsun. 
Sevgilerle...






3 yorum:

  1. Bazen sırf durur, çaydanlıktan tüten dumanı seyrederim, allahıma şükrederim.
    Runnera gelince çok şık olmuş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok neşeli olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil