GEL KATIL BİZE :)

23 Kasım 2014 Pazar

YENİ YIL VE NOEL RUHU GELMİŞ HERYERE...

Yılbaşı ruhunu seviyorum. Artık ülkemizde de ayrı bir yeri var. Eskiden bu kadar etkisi yoktu. Bunu yadırgayan yada  negatif karşılayan biri değilim. 
Ben yeni yılı yabancı özentisi olarak algılamıyorum. Çünkü benim için yeni bir sayfa açmak, geçmiş yılda yaşanan olumsuzlukları geride bırakmak, yeni sevinçlere, heyecanlara, mutluluklara kapı aralayan bir yıl olmasını temenni etmek anlamına geliyor. Hediyeleşmek, minik hediyelerden bir çok kişiye göndermek,el emeklerimi yollamaktan mutlu oluyorum.
Birde baktıkça mutlu eden hepsi gülümseyen yüzlü objelerin heryerde olması çok hoş geliyor gözüme. Hepsinden alasım var.

Kendimde atölyemde yeni yıls olan talep doğrultusunda çalışıyorum ve o heyecanla ürün yetiştirmek beni motive ediyor.

Yeni yıl ajandaları, minik dekoratif ürünler yaparken ,  her biri yeni bir fikri doğuruyor



Kırmızı yeşil beyaz uyumunu seviyorum. Pötikareyi, puantiyeyi....
O renklerin dekorasyona yansımış halini seviyorum. 
Evim her mevsim kabuk değiştiriyor. Şimdi nevresimlerimizden salondaki kırlentlere kadar kırmızı beyaz giyindi ev.
Bir sürü sevimli baykuş diktim. Oldukça talep gören bu baykuşlar, sarkaç olarak , yeni yıl ağacını süslemek için, yada dekoratif dekor amaçlı kullanılabilir. Bfnim yapma amscım ise, hediyeleşmek için uygun fiyatlı bir seçenek sunmaktı. Adedi 10 tl olan bu baykuşları sevdiklerinize, mesai arkadaşlarınıza hediye edebilirsiniz.


İnternette bir çok fikir ile karşılaşmak mümkün. Sizde hediyelerinizi kendiniz yapabilirsiniz.





Dilerim yeni yıl hepimiz için beklentilerimizi gerçeğe dönüştürebildiğimiz bir yıl olsun. 
Sağlıkla kalın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder