GEL KATIL BİZE :)

1 Kasım 2014 Cumartesi

YİNE AYLARDAN KASIM...

Kış aylarını çok sevdiğimi söyleyemem. Her ne kadar bir ekim kızı olsam da, üşüyen, eli ayağı burnu hiç ısınmayan, dudakları moraran bir üşüyük olduğum doğrudur. Hep ilkbaharı yaşayan bir ülkede olmak isterdim.
Sıcağı seviyorum ben.güneşe aşığım.ışık ve ısıtan ışınlarını seviyorum.güneş vuran nesnelerdeki güzelliği ve gün batımının renklerini...
Ama madem geldi çattı kış, en güzel haliyle yaşamak lazım.

Hani birde evlerimizde soba olsaydı, keyfimiz tam olurdu.
Kestane kebaplar, soba üzerinde cızırdayan çaydanlık,ekmek kızartmalar, sobanın güp güp alev sesleri önce içimizi , sonra bedenimizi ısıtırdı.
Sobalı odanın kapısı açıldıkça sılarıdan soğuk gelir, kapıyı açık bırakana kızılırdı. :))
Sizde yaşadınız mı o günleri?


Kış ayları ve okulların açılmasıyla çocukluğumdan bu yana baş gösteren belalım bademciklerim var benim. Hala çocuk gibi 39 derece ateşlenebildiğim yegane sebebim.
Her sabah boğaz ağrısı ile uyanıp, gün boyu enerjimi düşüren bir müzmin hastalık bu.
Artık antibiyotikler bile etki edemiyor.
Geçen akşam instagramdan yazdığımda bir sürü bitki tarifi verdi ig arkadaşlarım. Bazılarını yaptım. İyi geliyor gerçekten.
Zencefil ve bal özellikle şifa kaynağı.

Kış akşamları uzun.hani romantik komedi bir film, yanında sıcacık çay, yün yumakları, pijama,patik,ve sıcak su torbası... Tam olarak beni ifade ediyor.her kış kendime bir yelek örüyorum.hem oyalannamı sağlıyor,hemde sıcacık tutuyor. Örgüyü ister şiş ile ister tığ ile şiddetle öneriyorum. Çok keyifli çokkk.

Güzel olan her şeyi seviyorum.sunum önemli.bazen sırf güzel fotoğraflar için bu sunumları hazırladığımızı düşünüyorlar.ama evime girip çıkanlar, okuldaki arkadaşlarım bilir, kendime de misafir gibi davranıp, en güzel tabaklarda, bardaklarda sofra hazırlamayı severim.
Sizinde evde su içmeyi en çok sevdiğiniz bardağınız yok mudur? 
Yada en sevdiğiniz tabak?
İşte bende böyleyim.güzel olan her şeyi seviyorum. Değerliyiz.kendimize iyi davranmalıyız.en uzun süren ilişkimiz kendimizle çünkü.

Bu aylarda kuzucuklara da iyi bakmak bağışıklıklarını güçlendirmek lazım.okula gittikleri için, her tür  virüse açık onlar.
direnç arttırıcı vitaminler, imuneks gibi takviyeler iyi olabilir.



sıcacık şallar ve şapkalar da önerimdir.
Şahsen ben yaz kış boynumda şallar olmasını seviyorum. El emeği olan herşeyi çok seviyorum.
Haydi şişleri tığları alalım elimize,çayı da koyalım ocağa, bir cumartesi keyfi yapalım ne dersiniz? 




1 yorum:

  1. ne kadar güzel anlatmışsın, evet ben de kışı sevmeyenlerdenim, üşümekten nefret ediyorum üst üste giyinmek en hoşlanmadığım şey ama mecbuurr, şu an benimde boğazlarım sinyal vermeye başladı zencefilli, ballı ıhlamurumu demledim senin önerinle, sevgiler...

    YanıtlaSil